Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekamenná tvár-už takmer bez tvaru
03. 04. 2007
10
27
3477
Autor
fajo
strhané rysy
pod ťarchou času
starec
hľadí
do večnosti...
pod ťarchou času
starec
hľadí
do večnosti...
27 názorů
ďakujem,K.Klon! nekonečno ma svojím spôsobom fascinuje..tož som chcel prispieť "trochou do mlyna"
toto mi pride uz take prezute..teda casto pouzivane v romanoch a poviedkach o mudrych starych ludoch..
milujem krátke,prehľadné postrehy-na úkor (možno) ukrátenia po stránke poetickej..)
oooo, tak toto mi pripomenulo štýl á la Pepo (písmaky básnik z Nitry). Jednoduché, ale pochopiteľné, jasné.
ó áno..toľko rôznych tvarov..farieb..zložení..a podstata v podstate rovnaká....ďakujem;o)
mořský koník
05. 04. 2007mořský koník
05. 04. 2007
a2a2a..ten jednooký pohľad bol skôr momentálnou reakciou..takto to má (myslím) úplne iný rozmer..) ďakujem za tip..aj za radu;o)
Možná to netušíš, ale tvá miniatura je 148 561 samostatným textem na Písmáku. Miniatura se mi líbí, poněvadž má myšlenku, která je zřetlná a přitom v pěkné metafoře, přemýšlím jen nad - zda -jednooký. Bráním se tomu, poněvadž pohled moudra, které odololalo času, je bystřejší než jednooký, asi bych vypustil - jednooký starec, je to již obsažené v předešlých verších.
KAMENY
Chlapeckou touhou odvážně plují
hranami rozbíjí podpatky bot
Putují v čase a v čase se zaoblují
abychom bosí mohli
přeběhnout