Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePáteční intarzie
04. 05. 2001
1
0
880
Autor
Hroch
V pátečním odpoledni, kdy se zdá, že čas je již unavený a odpočívá, přejedený hrachové kaše od oběda, sedím ve svém křesle a pokouším se navázat kontakt se světem.
Pomocí spousty drátů, díky integrovaným obvodům a hromadě jedniček a nul se prokousávám internetem a hledám spřízněné duše. Potkávám staré neznámé, klábosíme o čemkoliv. Vše je příjemné a sterilní. Potkávám i úplně nové neznámé. Dáváme se do řeči a z nových neznámých se stávájí staří neznámí. Vlastně nikoho neznám. Jsem sám uprostřed davu neznámých lidí. Jako v metru, jako v přeplněné tramvaji. Jen s tím rozdílem, že tady se mohu pohybovat sám. Do tramvaje bych se s vozíkem asi jen tak nedostal...
Tak ten konec sem nečekal, uplně ve mně hrklo, přiznám se... Proto mi jen dovol stát se pro dnešek tvým novým neznámým a já Tě naoplátku taky budu nově neznat :))
Neboj se, vždyť se nemusíme vidět, ba ani slyšet, stačí soucítit !
*, protože tvoje slova by si mělo přečíst víc lidí...