Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStejně jiný věci (oprava)
06. 10. 1999
1
0
2440
Autor
Merle
Jsou Věci, a věci
stísněný v kleci
ze sebe sama.
Člověk je brána.
Jsou Lidi, i lidi
co slyší i vidí,
a slepí i hluší
jsou na dně duší.
Je Duše, a duše
co stínem kluše,
krev jiným pije.
Z neštěstí žije.
Je Život a život,
kyvadla kývot,
vodopád písku
na lásky misku.
Je Láska a láska,
hedvábím laská
i tahle malá.
Vždy za to stála!
A přeci jsou Věci.
Tak tím tyhle kecy
konečně končím.
*Stejně jiný věci (oprava): dobrá báseň...informace ode mne - člověk je brána...ty potvoro, to je moje téma na hodinách výtvarky....zpracovávám ho už rok a ty mi fušujež do ržemesla....promiň...dělám dalkohled plnej lidskejch bran...jednou ti dám kouknout 8c))
Bibi: vřelej souhlas...Merlík se tím snaží shodit se a nemusí pak zarděně přijímat pochvaly.... haha
mike: já už si s Tebou nezasouhlasil ani nepamatuju....uju...
m.
mike: posledním odstavcem jsem se snažil říct, že "Věci" jsou ať už o nich kecáme a planě filosofujeme, nebo ne...
kromě toho, člověk by se neměl brát moc vážně ;)
Souhlasím s názory Bibši a Tynice. Tím posledním odstavcem jsi fakt podrazil ty odstavce předtím.
Bibšo: hodnotu si musí určit každý sám, já tam zas tak velkou nevidím. Velký filosofování, stejně jako opájení se slovy - není dobrý.
Soptíku, dej pozor, ať tě to tady nepřilepí k pavučině Písmáka, už by ses odsud nemusel dostat... (něco sem pošli)
Tynic: možná je v tom i trocha hořkosti, stejně jako ve mě
Soptíku, dej pozor, ať tě to tady nepřilepí k pavučině Písmáka, už by ses odsud nemusel dostat... (něco sem pošli)
Tynic: možná je v tom i trocha hořkosti, stejně jako ve mě
Merlíčku, už jsem chtěla předtím něco poznamenat na tvoji adresu o tom, že ty takový poctivec na slabiky a rýmy ... no teď jsem jenom ráda, že jsem neotevřela pusu, ten poslední odstavec... no stejně bych ho tam asi nedávala, sám zlehčuješ hodnotu toho díla, zbytečně!
Čau Merle ! Hele mně se líbila ta první verze, hehe. Fakt. Nebylo to tak zlý. Otevřel sem si na to dvě okna a porovnával.
Je láska a láska a slepí i hluší...to k sobě docela pasuje, ne ? :)))
Zdraví tě Soptík :)
Je láska a láska a slepí i hluší...to k sobě docela pasuje, ne ? :)))
Zdraví tě Soptík :)
Souhlasím ( myslím že s Bibšou ), že s tím pískem a láskou je to dost dobré. Rytmické, rýmované, pěkné. Poslední verš nic nepokazil ba právě naopak dodal dílku jakousi nahořklost nebo tak něco...