Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZáhada
13. 05. 2007
0
23
4630
Autor
Milly
Někdy je mi záhadou,
jak dávám druhým naději,
kterou nemám.
23 názorů
otazka je jestli ji nemas nebo jestli ji nemas pro sebe...
radivava se lepse ostatnim nez sobe a i kdyz vis co by jsi mela delat treba to ani neudelas, a vlastne ani nevis proc i kdyz vis ze na to jdes spatne
No jasně, to je přece úplně normální, dávat něco, co člověk sám nemá, že jo... .-)
Ach jo, Radku, Radku.....- vy si můžete podat ruce! .-)
Nic, zdržuji se dalších komentářů a odcházím do postele.. :-)
(třebas mě ještě naučíte motýlímu jednání k tomu mému někdy porcelánoslonímu.. :-)).
Dobrou noc...
m0rt: koukám, že kolegovi leccos promineš..
Dobrýýýý!!!!! To je ono:
Zhmotňovat svý sny-
to jsem měla na mysli!!
:-)
... nešpehuju
líbí se mi váš rozhovor ... :o)
... jen nechci rušit
přeji pěkné sny
Tohle se mi líbí! :-)
(máme tu špiona... .-)
Asi půjdu přece spát.
O svých snech si nechám zdát.
Cíl není důležitý? Důležitá je cesta?
Však v tomto těle nebudeme navždy.
Nemá smysl zbytečně se trápit a tím ztrácet čas.
Chce to dělat všechno, jak nejlíp člověk umí. (a nechat zazářit každičké barvě duhy...).
:-)
vždycky je tu někdo, kdo je "duchovně více na výši"...
právě je třeba naučit se dávat energii sobě...
m0rte, to je to.... právě že to si nemyslím- mám za to, že ten, kdo pomohl sobě, tím více může pomoci jinému a tím víc se na něj lidé s prosbou o pomoc obracejí.
Slyšela jsem podlední dobou dost příběhů..- jen nevím, proč? Proč, když sama v sobě to nemám srovnané? Prý už teď přináším radost..
Tak mě napadá, že jestli se dám někdy dohromady, asi to bude pak teprve síla...