Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStíny
22. 05. 2007
1
8
960
Autor
kachlicka
Stíny
Já jsem svým stínem,
můj stín je mnou,
opilá vínem
toulám se tmou.
Ke stínu lampy
ten můj se tulí
v uličkách Kampy.
Doma jsem z půli.
Nohy se plouží,
ticho jak v hrobě
a můj stín touží
přispěchat k tobě.
Cáká se v louži,
jak do ní šlapu,
láska mě souží,
aniž to chápu.
Tvůj stín to neví,
i když mne vídá.
Snad až se zjeví,
k mému se přidá.
On se však skrývá,
ach, to je zrada.
Teď už jen zbývá
tiše mít ráda.
8 názorů
ughch..hej,rým jo,ale ne za každou cenu..i když,aji já jsem tak začínala,ale to už je dávno..Jestli doporučit autora,tak třeba Zly :)
pořád to není ono...Přečti si třeba Augustina_Šípka a porovnej...ale jak koukám, tvé starší básně byly co se týče rýmů děsutánské oproti této, tudíž se zlepšuješ :-)
bojuješ s tím rýmováním, ale zdá se mi, že tobě by se jednou ty rýmované básně dařit mohly...
To Ay´Le:Lepší???
To Oldjerry: Víš, kdybych cítila,že to chci psát volným veršem, udělala bych to. Píšu to tak, jak to cítím. Nic víc, nic míň. Ale věřím, že jsou i témata, která se volným veršem zpracovávat dají...
Mám takový návrh : ve frekventovaném tématu o lásce těžko něco docílíš tímto stylem. Zkus to vyprávět zcela normálně, jen rytmus si pohlídej a významově podtržené dělení do řádek - jednotlivých veršů, případně slok, významově rovněž oddělených. Rýmovačky už nepíšu ani já, a to jsem vykopávka...