Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seB.Eznadějně sprostá, sprostě B.Eznadějná..
07. 10. 1999
1
0
2318
Autor
slavek
Spouštím se po okapu,
ze střechy života.
A jak tak světem tápu,
poslední hodnota,
soucit.
Sex a láska bez citu,
útěchu přinést nemohou,
chvíle slastných pocitů,
končí tupou prázdnotou,
bělí antracit.
Jsem na skluzavce do ráje,
trochu špinavého samotou
však zatím, po zemi tápaje,
bojuji marně s prázdnotou,
boj prohraný.
A tak plavu dál v řekách krve.
Prožívám svoje noční můry.
A stejně teď jako prve,
v krajině temnot šlapu tůry,
život posr...
Jé, Slávku, tak tam budem spolu... vyděděncům je to dovoleno, jen mi řekni v kolik a kde. Přijdu na sraz.
Já že nesouhlasím? Tak to někdo špatně pochopil. Taky to považuji za skvělé až příliš, protože vím, že když je velká daň, tak je velký i základ daně, a když je velmi dobrá básnička, tak musel být ten pocit velmi intenzivní. Jsem tak špatná, když chci ať jsou horší básničky a míň smutku?
B.Ezejmenij
09. 10. 1999.. ano
kolik je toho kolem a bolí a bolí.
Neznám tu bolest a přece si jí kvůli tobě představuju...
Moje "logo" radši nepoužívej, je škoda si to tim špinit... Nemusíme si pochlebovat si jinde a tam si lepší něž já. Mnohem.
B.Ezi: slibuji, že už jej nebudu používat, o tom, kdo je lepší a kdo horší bych si dovolil polemizovat. Ale je pravda, že jsem "jinde".
děkuji Ti
děkuji Ti
Merlemu se to musí líbit. To jsem čekal. Bibša nesouhlasí, chce něco pozitovnějšího to jsem taky čekal. Že mě slávku nesklameš taky jsem očekával, ale že se mi to bude tak moc libít to jsem věru nečekal....
I.A.
jen (jak jinak já, abych nefilozofoval) bych polemizoval s Tvým pojetím termínu "soucit". Jeho pravý význam je "cítit, jako on" to zn. blízkost, souznění, empatie. Pejorativní náboj je až druhotný a "špatný", protože zavádějící.
jen (jak jinak já, abych nefilozofoval) bych polemizoval s Tvým pojetím termínu "soucit". Jeho pravý význam je "cítit, jako on" to zn. blízkost, souznění, empatie. Pejorativní náboj je až druhotný a "špatný", protože zavádějící.
Bříza: Souhlasím s touto definicí, nicméně do básničky jsem použil ten druhý význam.
Víž že to s tebou není tak B.eznadějné? ...zeptej se B.eze !!! A b. je moc, moc krásná.. nadějně..
Co už Ti mám na to ty nadějný bez naděje na záchranu říct? Je to moc smutné, ale o to je to lepší !!! Víš co? Piš raději moc a moc mizerně, ale o něčem pozitivnějším ... sex a láska bez citu ... to je jenom přechodný stav, i city občas potřebují vypnout, aby se vrátili s větší intenzitou.