Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

posledny....

24. 05. 2007
0
4
758
Autor
-lili-
Chcel ju, ľúbil ju, obdivoval ju, závidel jej...Tíško v úzadí ju ľúbil. Bol šťastný keď ju videl, bol šťastny za každý ďen čo mohol byť s ňou.
Ale raz, sklamala ho. Videl ju s chalanom, ktorého nepoznal, ale nenávidel  ho, ona ho všk ľúbila, pobozkala ho, držala sa s nim za ruku, smiala sa s ním....

Nezvladol to vyrútil sa na nich..Mal v rukách  iba nôž a ich osud. Nevšimli si ho. On však nerozmýšľal, cítil len hnev, bežal s nožom pevne zovretým v ruke.

Nevnímal svet okolo, videl len jeden cieľ, jeho... Jeho, ktorý sa jej dotýkal, jeho ktorý ju bozkáva...Už bol pri nich ona videla nôž a zrazu pocítila bolesť. Padala kúsok po kúskuna zem. Bolo to ako v spomalenom filme. sekunda bola zrazu hrozne dlhá a predsa krátka.

Vrah sa zľakol a ušiel. Ona tam zostala so svojou laskou a pomaly slabla-umierala.
Neplakala, nechcela si uberať sily,nechcela ešte zomrieť. Nemohla uveriť, že ešte pred chvíľkou bola šťastná, prežívala každú chvíľku, ktorú prežila so svojou láskou.
Jej láska sa teraz zväčšovala, cítila nesmiernu bolesť, kvôli pocitu, ktorý sa jej zmocňoval.  Bol to pocit že ho opusti, že ho už neuvidí.. Chalan kľačal nad ňou, držal ju tuho v náruči ako keby jej chcel dať so svojej sily, ako keby sa s ňou mohol zlúčiť, aby jej mohol pomôcť.

Jeho tvar sa skláňala nad jej  a po tvári mu stekali slzy. Nikdy ho nevidela plakať. Šeptom jej vravel:“ ľúbim  ťa, nevzdávaj sa, zvládneš to, spolu to zvládneme...“

Ona sa naňho len usmiala . Pobozkal ju, mal pery zvlhnuté od slz, ona od krvi, ale bol to ten najsmutnejší a najžalostnejši a predsa najkrajší bozk aký  kedy dostala. Možno preto, že bol posledný....


4 názory

-lili-
25. 05. 2007
Dát tip
dakujem vam vsetkym za rady, urcite si ich vezmem k srdcu...bolo to prve dielo, urcite budem pokracovat a mozno to potom bude aj lepsie:)

johny45
25. 05. 2007
Dát tip
Neviem...podla mna milostny pribeh, ktory najdes na kazdom kroku, uplne obycajne spracovany...a este nakoniec to zlomene srdce...sorry, ale ja som tam ani nevidel tu dynamiku, ktoru videl assur... Takato osuchana tema ti moze velmi ublizit. Ak chces, aby jej niekto uveril, musis ju spracovat ovela lepsie a zaujimavejsie. Ale pis dalej, urcite to bude lepsie...

Lakrov
24. 05. 2007
Dát tip
Je-li to osnova, pust se do práce. šlo by nechat ji nakonec naživu? Ale teprve až bude vše hotovo (jinak zřejmě ztratíš motivaci k dokončení). Jen jí pak vdechnout zpátky život...

...hm...toto je trosku taky tradicny pribeh...zasah vraha do mileneckej dvojice.... ..chyba tomu cosi tvoje...ono nevravim ze vykradas..ale podbna sablona navyse s dost podbnymi slovami j velmi casto pouzivana... ...chce to vypisat... ...pozitivum by som videl...ze text miestami chytal celkom peknu dynamiku..a citalo sa to celkom lahke... ...co je fajn ze si sa nezamotaval/a...v sialenych konstrukciach... ...also zatial so..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru