Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNEVÍM, ANI JSEM NECHTĚL VĚDĚT
27. 05. 2007
0
15
888
Autor
jikra
NEVÍM, ANI JSEM NECHTĚL VĚDĚT
Poctivý lide písmácký,
poslední dobou se dějí divné věci, Ne, že by se dříve neděly, ale já si jich jednoduše nevšímal. Nyní se zdá, že je již nemohu dále s bohorovným klidem přehlížet. Nastal čas klásti otázky. Nuže.
Táži se tě tedy, poctivý lide písmácký, dokážeš zodpovědně zodpovědět jednu záludnou otázku? Inspirován Želvou ptám se,
kterými čísly pokračuje tato na první pohled jednoduchá číselná řada: 2,4,6,8,10,12,14,?,?
Tímto se prozatím loučím a na vaše inspirující odpovědi se těším...
15 názorů
Jo, už jsem si vzpomněl. A napovím, je to tupé sčítání. Taknějak mezi sebou. Ale čeho a proč? Má to něco společného s posvátnými a profánními rytmy.
Klíčová slova: numerologie, týden, kalendář.
To, myslím, nebude ono. Já už jsem mezitím správné řešení pochopitelně zapomněl. Ale tohle to není. Tutově. (Ale chválím vytrvalost.)
Až na to přijdeš, budeš mi muset prozradit, jak se dospěje k výsledku, jinak jsme oba nahraný. (Jak se k němu dospěje ještě mlhavě tuším.) Zdar.
frontanabanan
20. 06. 2007
..tak tomu zase nerozumím, já, to bys mi musela víc napovědět. Já tam mám konkrétní cifru a za ní další a další...