Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seintermezzo: ziadost o prestup
Autor
_hologram_
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Nám. J. Herdu č. 2. 917 01 Trnava
Fakulta : Filozofická
Meno a priezvisko : Hologram
Ročník : IV. ročník
Odbor : Učiteľstvo všeobecnovzd. predmetov Náuka o spoločnosti-Dejepis
Deň, mesiac a rok narodenia : 13. 12. 1981
Adresa študenta, kam treba poslať odpoveď : A. Trajan 22, 921 01, Piešťany, SR, EU e-mail : hologram@post.sk
Prílohy : Výkaz o štúdiu /Index/
Žiadosť
o.. zmenu študijného programu, prestup z dvojodborového nekreditového štúdia dennej formy Učiteľstvo všeobecnovzd. predmetov Náuka o spoločnosti-Dejepis na jednoodborové kreditové štúdium dennej formy Filozofia.
Odôvodnenie žiadosti : Nakoľko som otvorene vystúpil voči neakceptovateľným praktikám niektorých vyučujúcich z odboru Dejepis, ktorých pokračujúce pôsobenie v univerzitných štruktúrach je i v súčasnosti reáliou napriek šetreniu kontrolného oddelenia UCM, ktorého podnetom bola sťažnosť m. i. na neuveriteľnú abnormalitu a psychický teror voči študentom a jeho oficiálneho záveru „sťažnosť ako celok opodstatnená“, realisticky zvažujúc, dospel som k záveru, že akékoľvek ďalšie váhanie v mojom rozhodnutí /ne/dobrovoľne sa vzdať štyroch rokov štúdia histórie môže už len uškodiť.
Rozhodol som sa prijať stratu všetkých duševných a materiálnych investícií mojich i môjho okolia do môjho štvorročného pôsobenia na UCM.
V snahe nemusieť vnímať svoje štvorročné pôsobenie na UCM len a len ako obrovské znechutenie až zhnusenie; v snahe oslobodiť sa od nepríjemných, extrémne negatívnych pocitov a presvedčení; 1,štúdiom filozofie na Katedre Filozofie FF UCM, ktorej vyučujúci vedia akademicky naučiť/potrápiť a zároveň pobaviť, potešiť, pochopiť, inšpirovať.. 2,dosiahnutím študentského cieľa, pre ktorý jediný sa /v SR/ spravidla študuje a študovať oplatí – diplomu a titulu; žiadam o vyrozumenie o podmienkach (diferenčné skúšky) pre takúto /ne/dobrovoľnú študijnú profiláciu v IV. ročníku.
Čakajúc na Vaše vyjadrenie
S úctou
Žiadateľ študent UCM