Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se..letná nočná letná..
21. 06. 2007
2
34
1816
Autor
_sssuperlyryk_
Na letnej. Letenské námestie. Či skor – kúsok ďalej. Ale naozaj len o pár.. krokov behov skokov alebo takého niečoho podobného.. Je tam super lesopark. Ha. A malý bufet tiež.. Malý bufet, ale s o to vačšou terasou. A to nie akože len opticky – fakt asi veľkou – pokiaľ ma zmysly seknuté svetlami nočnej Prahy zdoraznené odleskom od pohyblivej Vltavy až príliš neklamali.
Ale o to nejde. Je tam fakt super. Zatiaľ asi natretiu – toľko krát som tam tuším ležal na deke a popíjal. –za ten týždeň, čo tu straším – Je tam krásne freeee. Ale o to tak ani nejde, to nie je chrbtová kosť tohto textu. To je jasné. Aspoň mne. A keď sa niekto dočíta dalej, možno i jemu.
Ale možno, že aj je. (.. tá chrbtová kosť..)
Ležal som tam teda určite nie raz. A neležal som sám. Na deke nás vždy ležalo viac. Ležali a popíjali sme v pospolitosti.., dá sa napísať – v dostatočnej miere spriaznených tiel a duší. Heh. Kluci i holky. A i jeden Čech. Hehe. Nič v zlom. Super chalan, ten Václav. Fakt. Ale o toho tu tiež práve veľmi nejde, i keď – nech spomenuté bolo pravé jeho meno (akože nebolo – to len ja ho tak oslovujem, ale chalan jeden, -už začína reagovať hehe).
Ja, ako ultrakonzervatívny Neoliberál, a pod vplyvom (práve na tom mieste zvacsa pod vplyvom červeného s koka-kolou—s--medzi-pivami) –vyšinutejší než normalment, som sa nemohol filozoficky nepozastaviť nad tou NEGALANTNOU skutočnosťou, že kluci močí, kde jen chcou (ďík pánu bohu za ten potemnělej lesopark) a krásne divy (rozumej.. - holky) musia platiť 3 ČESKÉ koruny za toaletu. No ale.. ako vždy a všade – ani tu filozofia nepomohla. A tak som sa do toho rozhodol obuť prakticky a polopate; ako sa vraví. Heh.
Kúsok od nás (šak keby boli ďaleko, asi nie sú v hre, ne?, heh) sedeli tri kusy pekných mladých dív (..17-tiek? Možno tak nejak). S kamarátskej lásky ku práve sa z toaliet (3 ČESKÉ koruny) vrátivšej kamarátke som vstal a pripohybom ocitol sa dostatočne blízo k divám tak, aby dokázali vyrozumieť moju neartikulovanú slovenčinu
= =Čááute. Možem sa vás niečo spýtať? [nečakavšie na nejakú odpoveď hneď pokračujúc] Héj, baby – a vy, kde chodíte močiť? = =
Keď tak obdeň zvažujúc – extra super baby, že si zbalili tie svoje deky až asi minútu po našom multimonodialógu, čo si veľmi považujem, a týmto im chcem vzdať anonymným anonymne hold – STE SUPER.
Ale teda tento.. rozhovor (?? – hehe) pokračoval.. Vysvetlil som im (aspoň som mal ten úmysel, to mi nikto nevezme), že nemožem vnútorne súhlasiť s tým, aby takí, ako ja (rozumej...... chlapci, muži, mladíci – heh, šak nenapíšem, že samci,ne? alebo že s penismi. hh. veď to by bolo.. neestetické..), možu tak freee močiť hockde vokol seba, a krásne divy (i tie menej krásne) musia za to Platiť...
Teda potom mi naozaj ukázali, kde chodievajú „močiť“, ktorý to výraz v našej rozmluve zostal od počiatku až ku koncu bez nahradenia akýmkoľvek synonymom. A nie len to, Poradili mi, kde by som mohol ísť s kľudom (ktorý ja na to potrebujem – asi som niekde v hĺbke naozaj tvrdý snob) močiť ja. Na to som im zalkoholuistopokriveným (galantne sa tváriac snažiacim) úsmevom poďakoval s dodatkom, že ja už svoje miesto mám (a ukázal som prstom), iné nehľadám – a že ma možu prísť isto navštíviť. Poďakoval som sa ešte raz a rozlúčil a od-.. odkráčal. SUPER. Supermagor. Praha je super. So far..Super.
34 názorů
_sssuperlyryk_
25. 06. 2007_sssuperlyryk_
25. 06. 2007_sssuperlyryk_
25. 06. 2007_sssuperlyryk_
25. 06. 2007
..tlaca, myslim, kolem 30.........deset dekos, rikam, levny neni...a to jidlo, no, mne Vodicka udelal rizek jak krava, s vokurkama, 99 korun, rikam...mne pripada prehnany, nekdy se nestacime divi...ale ty matjesy, ja rad ryby, tam teda super---)---asi za 35kc 10 dekos, coz malo neni teda...
_sssuperlyryk_
24. 06. 2007_sssuperlyryk_
24. 06. 2007
tlacenka, matjesy, pivo Plzen 29KC....kliuci, teda kamosi ze skoly, rikaj, ze sit, ze drahy, ale hgalt tam chodej kluci z atasu, ja na vobedy s nima ne, ale mame tam pracovni schuzky,,,,vepro super, i kachnu delaj, a kuichar Karel Vodicka uz muj kamarad...vudel m\y vobrazky, a ze mu namaluju, tak dycky mam rizek nejvetsi..:))))---(svinak)....no a tlaca taky, ale neni to lebvna hospoda teda, rikame si dycky...ale uz zvykly, a navic todle v podzemi, cihla, takze i v nejvetsich vedrech tam super vanek, znaj nas tam, a klid....jidla moc dobry, Vodicka je vyhlasenej kuchar, ja jsem Zizkovak, zname se vocad...:))----
_sssuperlyryk_
24. 06. 2007
...ja vim, kder ta hospoda je...v Ovenecky bydlela moje kamoska...a chodim tam vokolo.....ale my chodime do Keramicky, kde maj teda Plzen, a ted i tzv. Mulata, jen tretinkovy pivi, studeny a silny, a varej tam typickou ceskou kuchyni,....dyt kdyz des z Letenskyho, mas tam samou spanelskou, pak pizzerii atd atzd...a do keramicky chodej loutkari, herci nekdy, Misik tam bydli nahore, jsme tam zvykli, no...:)))
_sssuperlyryk_
24. 06. 2007
no, ja pracuju v atelieru, lepe mame atelier v ulii Jana Zajice, takze kdyz jedu c.26 ze Zizkobva, kde bydlim, vystupuju na Letenskym namesti, a tam vymetame nekdy pred atasem, nekdy po, hospy....a je to misto, kde jse,m poslednioch pet let casto..:)))
_sssuperlyryk_
24. 06. 2007_sssuperlyryk_
24. 06. 2007
..a ja vcera mel na Letensky namestiu namireno....pAK DO RESTAURACE kWERAMICKA!!!))
_sssuperlyryk_
22. 06. 2007
hej skvělý :)
asi taky proto, že jsem včera byla na letenskym náměstí..:)
říká se tomu synchronicita
_sssuperlyryk_
21. 06. 2007
:)))......tudle "slovenskou" neznam, hned zejtra, uz se tesim s tim nekoho v hospe naseru:))))
(a utecu)
_sssuperlyryk_
21. 06. 2007_sssuperlyryk_
21. 06. 2007
...dyk ja taky umim jen tudle jedinou jednu, dve vety...ja, kdyz mi bylo dexyet, jsem v |Chebu v rozhlase mistnim hral esesaka, kterej rika k hloucku deti, : CO TADY DELAJI TY DETI? TY UZ MELY BYT DAVNO PRYC!!!...nic jinyho tak bravurne rict neumim, a musim rici, ze u nemeckych turistu, kteri do mne, chudaci, narazi, a zeptaji se mne na cestu k Zidovske synagoze, mam celkem uspoech....:)))
_sssuperlyryk_
21. 06. 2007_sssuperlyryk_
21. 06. 2007
..někdy Vám zazpíváme nejakou hesssskou pizniocgu...a muzete nejen pozlouhat, ale taki se dyvat!!!!:DDDDDDDD