Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProč byl smazán nick Pišta Hufnágl, Jiko, pozorovatel...?
25. 06. 2007
1
28
3473
Autor
eulálie
protože se tu z toho stává poněkud nejasná one-woman-show
ne-sou-hla-sím
gloria in excelsis deo..
ne-sou-hla-sím
gloria in excelsis deo..
28 názorů
Stanislav_Gross
26. 06. 2007
neznám ho, ale přesto si myslím, že jmenovaný Dorant, si takovou potupu nezaslouží
dva_karlove
26. 06. 2007Stanislav_Gross
26. 06. 2007
...naopak!!!!....a chapu, ze Vella chce dokazat, ze pereosete UM IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII---!!!!!!
)))))))))))))))))))
o, jak si prejes, brachu:))))...jen jeste pohled na novy Vellin nick ZACHCAT a jeji manifest...viz...)))
Obratná to pojistka, ještě na to kydnout pertnerství.
..."o nichž se provozovatel může domnívat"..mluví za vše.
...vse jedno: Vella poridila si, myslim, novy nick ZACHVAT...viz...jen nepodlehnout slzam...!))
Jo, mezi náma, to smazání není dle "Pravidel chování" legální.Nejedná se o uživatele ani partnera serveru.
Vod tý doby, co vědci přiznali, že vlastně neznají pravou povahu gravitace, to nemůže jít s kopce.
.... jiz zdola Zizkova pochoduji...brm,. brm,. brm...Velliny milice...brm, brm....DDDDDDDDDDDDD
Chudák Bartoška, slíznul to mezi rvačkou.Je to dneska hustý, brzo dojde na křiváky, pánbu s náma.
...ne, diky....to vopdnposi ten blb Bartoska po vsech tech Michalkovych bijakach:)))