Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHistorie
26. 06. 2007
0
43
3359
Autor
pozorovateI
43 názorů
dva_karlove
27. 06. 2007Luk_Malér_8
27. 06. 2007dva_karlove
27. 06. 2007Luk_Malér_8
27. 06. 2007dva_karlove
26. 06. 2007
Kolik to může stát?
Ani korunu. Vella nemá oprávněný zájem na zadržení originálu díla (tedy zápisu do databáze).
aleš-novák
26. 06. 2007dva_karlove
26. 06. 2007
dero, rád bych věděl, o jaké konkrétní paragrafy se tvoje argumentace opírá.
Neznalost zákona neomlouvá a už mě docela unavuje zákon 121/2000 Sb. citovat, ale když jinak nedáš:
§ 11 - (3) Autor má právo na nedotknutelnost svého díla, zejména právo udělit svolení k jakékoli změně nebo jinému zásahu do svého díla [...]
§ 12 - (3) Autor má právo požadovat na vlastníku věci, jejímž prostřednictvím je dílo vyjádřeno, aby mu ji zpřístupnil, pokud je toho třeba k výkonu práv autorských podle tohoto zákona. Toto právo nelze uplatnit v rozporu s oprávněnými zájmy vlastníka; vlastník není povinen autorovi takovou věc vydat, je však povinen na žádost a náklady autora zhotovit fotografii nebo jinou rozmnoženinu díla a odevzdat ji autorovi.
Spokojen?
aleš-novák
26. 06. 2007dva_karlove
26. 06. 2007
Má někdo dojem, že žádáme nedůrazně?
Třeba já. Řečí a povyku je kolem toho spousta, ale chybí mi tu prostá žádost o obnovení děl do data XY od vás tří. Neptejte se, dožadujte se toho ke konkrétnímu datu a času.
dva_karlove
26. 06. 2007pozorovateI
26. 06. 2007dva_karlove
26. 06. 2007
s Vellou sice nesouhlasím, ale je to její server, může si dělat co chce...
To je, s prominutím či bez něj, naprostý nesmysl. Už jsem na to upozorňoval několikrát. Ani majitelka serveru nemá právo odpírat autorům přístup k jejich vlastním dílům. Pokud se v zákonech neorientuje a tohle neví, nemá server podobného zaměření vůbec provozovat.
Až se někdo nasere a zažaluje ji, tak bude Vella v loji, majitelka nemajitelka.
Blokovaným bych doporučil veřejně zažádat o okamžitou obnovu všech smazaných děl. Dle zákona jim musí být vyhověno, jinak se osoba zodpovědná za tento server dopouští trestného činu.
milý alfonso, když rozdávali inteligenci
ty jsi byl ve frontě
minimálně třikrát
:-)
na mě se nezlob
aleš-novák
26. 06. 2007
třeba tam dáš něco, cos tam předtím nedal a bude to ještě lepší. ber to jako potenciální možnost příjemného gastronomického obohacení.. :)
dva_karlove
26. 06. 2007
tož na ten recept na guláš se snad dá vzpomenout. vzpoměň si, co si všechno rozřezával, jak ti slzely oči a určitě to dáš zusammen..
dva_karlove
26. 06. 2007
hm.. na liteře je třeba ikonka, kde si to jedním kliknutím všechno uložíš. já si vždycky všechno ukládal. no, ale je to blbý, přijít o něco svýho. je to někde uložený? má to třeba vella uložený, když vás smazala?
pozorovateI
26. 06. 2007pozorovateI
26. 06. 2007dva_karlove
26. 06. 2007dva_karlove
26. 06. 2007
no, já se k tomu nedostal. taky by mě to zajímalo. ale počítám, že se to ven nevyhrabe a i kdyby, tak to nic na vaši situaci nezmění. já si třeba mažu svoje díla prozřetelně sám. přišel čas se to taky naučit..
no a v prehliadaci cache a historiu velmi nepouzivam, lebo som paranoidny:)
google indexuje asi kazde tri mesiace alebo tak. ked si to napisal pred par dnami, tak je to nepravdepodobne...