Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRoztržený ret
06. 07. 2007
3
18
1434
Autor
Mario Pedersen
Do zlomků vteřin
roztržený ret
ponořím do klína
touhou zacelit svět
co mne bolavě svírá
donekonečna a neustále
Ten neklidný let
a nejistá víra
myšlenky na návrat zpět
nebo všemu dát vale
jak krásně se zmírá
vprostřed zbytečných vět
tvá slova znějí tak neurvale
přesto je do dlaní sbírám
jako nejčistší květ
pro všechny v tomhle sále
to všechno já vnímám
tomu všemu já věřím
až do konce vteřin
můj roztržený ret
nemoci zacelit svět
alespoň do tebe se vnoří
a nevrátí zpět
18 názorů
Ingastatlatla
22. 07. 2007Ingastatlatla
22. 07. 2007Mario Pedersen
10. 07. 2007
Realitvně chabotické jen pro rychle sklouznuti na konec a zapomeňte. Není zde mým kvalitním úsudkem viděno cosi čtenársky podkožního a rýmorytmé splavno jistě jakoby nenahradí (zde až pětkové pokud vůbec) obrazno, kde je se čtenářem v kvalitnim případe pozastaveno i velmi rádoby. Zde není kde a toto faktoví autor čtenárstvu jakoby jen technicky zlehčil snad pro v´yšší dočtenivitu což mnou není vnímáno jako byvší dobrým důvodem k autorské poeataci.
5+
mořský koník
06. 07. 2007
...jenze jako dulezita prvni veta, zacatek teze konec...a tady se nevraci zpet na padesatikorunmu....silene , a zbytecne, tak neznej text decimuje, sakVa uz,. ze vobehnu monitor....))))))))
jinak tedy, koňu: to "se" presune-li se do posledniho radku, plni svou nezadatelnou funkci i v tom úpredposlednim...doufam, ze je ti jiz, novopecena redaktorko, jasny...!!)))))
mořský koník
06. 07. 2007mořský koník
06. 07. 2007
..a kdyz uz, tak sem bych do posledniho radku , pro tu plynulost prave, dal zvratny "se"...na tuty...(nevrati zpet v samosce, hospe, zejo..)
myslenka krasna....*-**