...takže je to vlastně mazal...
múzák...to je to pravé
možná mi ale hrabe ;-))
dovoluji si jedno avi ...pro jednoho, co když se zmaže, tak maže ;-)
mužský rod od múzy je muzeín, ořeci :o)
já nehloubám...raději :o)
:-))) nejen v tom, milý alfonso, nejen v tom... myslím, že bychom ještě něco našli...kdybys hloubal :-))
no, tak tady se musím ohradit, mě to chlap dobře nedělá...dokonce mi to nedělá vůbec :o)konečně něco, v čem se lišíme :o)
...jo chlapi jsou užitečný :-)) a někdy mi to dělá i dobře ;-))) a mám to zadarmo !!! :-)))
no právě...a natřít plot a přeložit střechu a přidělat kola na střechu auta a...prostě na cokoliv si vzpomenu :o)
...no myslím přeházet kompost ;-))
...jo jo...bez chlapa to jde těžko ;-))
a nějaký múz, múzák (jak je mužský rod od múzy?!) by se nenašel?... nějak mi chybí inspirace... :-)
některý jsou bi
některý lesby
některý trans...ale originál múzáka jsem tedy ještě neviděl, to se musím přiznat...ale třeba jich jsou taky 4% :o)
jenže já jsem hetero... :-))) a bi se mi nelíBI
múzam se jen chlapi nelíbí
znám jeden druh a ten je bi...
...já myslela, že múza je jen jedna...ach jo, mám mezery... když ona asi líbá jen chlapy :-))
ale nikomu to neříkej...:o)
Která múza ti tohle našeptala? Asi levobočka od Cimrmana? :-)) */
no, jsou múzy luční a múzy lesní, pak ještě múzy kavárenské noční i denní, atd...záleží na specializaci...a co si kdo objedná...
to jsem :-) múzu musíš lákat na vůni lučních květů...jsem debil...jsem psala kroužek :-))
cyniku! a já myslel, jaká že jsi romantická duše!
omamná vůně hospody?
... ta s můzou práskne o schody :-)))
ale někdy je to naopak, omamná vůně múzu přiláká :o)
:-))
když se básník napije
můzu básní zabije :-)))