Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNeodchazej
12. 10. 1999
2
0
2933
Autor
Naja
Neodchazej,
zustan jeste chvili.
Neopoustej me,
vzdyt bez tebe by me dny prazdne byly.
Nahlas se Ti to rict bojim
a proto jenom smutne stojim
a mlcim.
Divam se Ti do oci,
dnes naposled.
Za chvili se otocis
a nevratis se zpet.
Najo, ve 14 letech - krása! Je to tak nádherně upřímné. Takže o cirka tucet let později si tipnu.
Každá je první, každá poslední. Něčím. Co dodat. Krásná báseň škoda jen, že krása je většinou smutná. iceduck
opravdu krásná básnička. Taková nádherně dětsky upřímná - myšleno v tom nejpozitivnějším slova smyslu. Je v ní stejná upřímnost jako v slzách jež tečou po tváři dítěte. Je krásná. Moc. Zasáhla.
Klídek holky. Ještě tak aby ste si písmennýmy nehty vjely do textových vlasů. :-))
Najo, pokud si tohle napsala ve 14, pak se ti skutečně a naprosto vážně klaním směrem k monitoru. Škoda, že to nevidíš.
Najo, pokud si tohle napsala ve 14, pak se ti skutečně a naprosto vážně klaním směrem k monitoru. Škoda, že to nevidíš.
zkumavinka
12. 10. 1999
A nebo taky ne...vždyť první láska je jen jednou a jednou může být první...to asi dětem ze zkumavek a zkumavinek uchází, ale nic jim neupírám....
zkumavinka
12. 10. 1999
Souhlasim s AHEDEM, protoze Zkumavinka vi opravdu jen trosku o co de. Zkumi bez urazky (doufam)
zkumavinka
12. 10. 1999a jen tak mimochodem... ze zkumavky nejsem...
zkumavinka
12. 10. 1999
zkumavinka : Zkumi neser se do mne nebo budu sprosta a agresivni. Kurva to sem si ulevila.