oooo.. stav se.. vyfotím ;-)
ale já nechci...nechci nic menit :) Je to kouzelny jen v te podobe, v jake je to original, pro me aspon jo. Chvile okamziku dokaze svoje...a proto ji nebudu rusit :)
předělej, nic ti nebrání, ani já
proč tvoříš do kritik pod moje dílo svoje? :) nějak nechápu. Jak kdybych přišla na Tvoji autorskou stranu a vše se snažila předělat... to se mi nelíbí :)
Takový návod....
Poď, vezmem foťák
nějak se
to samospouští jako vodopád.
Nastavíme clonu a parapet po 15ti vteřinách
a každá další bude minutou slávy, klidu pro sousedy, lehy.
Každá byla, bude jiná. Každá byla, bude svá a bude znamenat okamžik
Je to kouzelný, chci tančit se záclonami a dohánět vítr do nesnází.
Proč se neusmát? Proč nebrečet?
Každá sekunda pro mě bude znamenat minutu slávy.
Jen tak, když i život dokáže kopat pod peřinou
stahovat u aorty rolety
na dobrou noc
před sluncem
Souhlasím, možná to příště ještě více zaobalit, aby tam to erotické focení nebylo tak zřetelně vystupující, ale aby byl snímek focen s náležitou clonou a ne za denního světla, to už by se totiž dalo klasifikovat skoro jako čisté porno, a to si autorka jistě nepřeje:-)
Hezký den z Norska
btw ne barazce, ale narazce :) rymu nemam :D
btw ne barazce, ale narazce :) rymu nemam :D
btw ne barazce, ale narazce :) rymu nemam :D
jako je to mozne. Je pravda, ze z dilka citim v tyhle vete s minutou slavy jakejsi potlesk doprovazenej svijenim se rozkosi nekde na posteli. (jo, asi skrytej vyznam (ale aby sis nemyslel/a/o), ze to rikam jen kvuli Tve barazce na eroticke foceni :) Jakejsi nadech to melo, kdyz jsem to psala a navic, nevyrcene dava vetsi moznost k rozvinuti fantazie... N'est ce pas? :)
Dava to smysl, ta minuta slavy :] Kdyz fotit lidi, tak v te nejpozitivnejsi situaci, tedy pri sexu. Jinak priroda ma take sve orgasmy, napr. pri bource atd.
Dava to smysl, ta minuta slavy :] Kdyz fotit lidi, tak v te nejpozitivnejsi situaci, tedy pri sexu. Jinak priroda ma take sve orgasmy, napr. pri bource atd.
A proc si myslel/a/o ze jo? :)
erotické focení? Pocit tam je...., tedy za to focení tip