Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZamilovanost
29. 08. 2007
7
14
3457
Autor
zzlatý
Zamilovanost
14 názorů
Vložil jsem do knihy "Kořeny a koření života". I náhledem na: https://www.zdenekzelezny.cz
zzlatý: To vysvětlení bylo asi míněno pro hodně natvrdlé. Vše jsi napsal naprosto jasně a srozumitelně, a je to o faktech běžně známých. Je moc dobře, že jsi to sepsal Ještě bych snad dodal, že jsi poněkud pozapomněl na další, moderní výrazivo, jež do této kategorie taky spadá, a je často s láskou zaměňováno: sex, tzv. vztah, to make love, atd.
Tvůj děd Ed :-)
P.S. Poslední sloky by se mohly vyšívat na hadřík spolu s květinkami a holubičkami, a pak věšet u babičky nad pecí. Rozkošné.:-)
sestricka.slunicko1
20. 10. 2007aleš-novák
14. 10. 2007Jarmila Moosová Kuřitková
12. 10. 2007
Asi bych měl napsat vysvětlivky, ale moc se mi do toho nechce... dík za zájem...
Chtěl jsem jen říct, že skutečná láska není jen pouhé zamilování, ale mnohem víc. Právě "pouhé" zamilování pro společný život nestačí. Protože časem pomine a nezůstane z něj nic, jen rozčarovanost. A co se týče zamilování se, to je pro lásku sice samozřejmé, ale aby přerostlo ve skutečnou lásku, musí se stát mnohem víc, než je pouhá fyzická, či jiná přitažlivost, proto je tolik rozvodů, že se rozejdou sny a plány, neochota k oběti a běžným denním povinnostem...
Jenže ta zamilovanost na začátku být musí, jinak toho člověk lituje třeba celý život...
možná to svědčí o tom, že je to mozajka, možná Vás trochu popletlo, že zde užívám synonyma, můj osobní názor je ten, že to spíše zvyšuje kvalitu výtvoru nebo ne?
není to špatné, ale ty veršíky mi přijdou takové...že člověk jakoby ví, co bude následovat.