Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seza hranicemi zoufalství
12. 10. 1999
1
0
1996
Autor
slavek
Chci vzít do dlaní ruku tvou.
Říct co všechno mě bolí.
Plakat potoky krve zoufalství.
Slzy vyschly. .
Pohřbít svůj smutek a s ním i lásku.
Srdce nabídnout do dražby.
Kdo by jej chtěl? Levné..
vhodné k transplantaci..
Ke komu utéct?
Kdo podá ruku?
Nikdo nepochopí,
nikdo
nikdo.
I o samotě se umírá dobře.
Smrt pochopí.
Zemřít o samotě - brrr. Dražba? Nabízím nejvyšší možnou zaplacenou cenu. Proč to neuděláš v praxi - sem ti říkala o té vrbičce už dávno, ty první dvě sloky... Malibu zkombinuj se sluníčkem od Bibši a bude ti mnohem fajn. Pak zavolej, případné následky doošetřím, kurzem prošlá.
Kačenko, nesmíš ty mé básničky brát tak doslova, to je vždy jen velmi chvilkové. Přesto moc děkuji.
... jen se na to slunce koukni, mě dodává sílu, jeho energie je stejně nakažitelná jako energie hvězd, navzdory všemu trápení na zemi má odvahu každé ráno znovu vycházet ...
Galax: na co psychoterapeuta... myslim, ze Slavek se brzy dostane do stavu dostatecne zkusenosti s zivotem... a uz ho nic nerozhazi... :-) nebo :( ?
no a Slavek: je to hezoučké...
ze samoty/ nadhled nad lidmi/ starosti za mlhou/ city v kameni/ srdce ledové/ s chechotem nabídnout/ těm co neznají/ co život obnáší...
no a Slavek: je to hezoučké...
ze samoty/ nadhled nad lidmi/ starosti za mlhou/ city v kameni/ srdce ledové/ s chechotem nabídnout/ těm co neznají/ co život obnáší...
Slavek: jo a jeste nez v samote perfektne umres, nezapomen, ze u mne v lednicce mas zbytek Malibu... :-)
... ale vždyť právě ta Smrt to jako jediná nechápe ..... a ani nepochopí!
Cožpak už někdy pochopila?
Cožpak už někdy pochopila?
Poslední spravedlivý, tišitel bolestí, pán nad životem. A Smrť kráčí dál...
Nikdo nic nechápe
nikdo nic nepoví
buldozér drásá srdce
nekulhej, nepadej
já jsem tu s tebou
podej mi ruce.
Nepohřbívej smutek
nepohřbívej lásku
nedávej srdce do dražby.
Chvíli se zastav
koukni se do slunce
odtrhni oči od dlažby.
nikdo nic nepoví
buldozér drásá srdce
nekulhej, nepadej
já jsem tu s tebou
podej mi ruce.
Nepohřbívej smutek
nepohřbívej lásku
nedávej srdce do dražby.
Chvíli se zastav
koukni se do slunce
odtrhni oči od dlažby.
B: To nevis, ze kdyz se podivas do slunce oslepnes ???
Slavek: Muzeme jit do te drazby spolu ... :=)
Slavek: Muzeme jit do te drazby spolu ... :=)
Zkusili jste se někdy zamilovat do smrti?
Ona určitě přijde:-). Brum brum bru brum brum bru brum bru brum bru brum.
Ona určitě přijde:-). Brum brum bru brum brum bru brum bru brum bru brum.
Slávku, co tak vyzkoušet při největší krizi někakého psychoterapeuta....
Mě to z velké části pomohlo Galax
Mě to z velké části pomohlo Galax