Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVlčí mák
24. 09. 2007
7
21
3729
Autor
zzlatý
Vlčí mák
21 názorů
aleš-novák
07. 10. 2007
Ona již vyšla, ale není. Za tři měsíce jich zmizelo ve Vyškově a okolí přes tisíc. Přitom Vyškov je jen větší dědina. Vyšla jen ve formě brožurky, kde bylo pouze deset barevných obrázků. Jakých, to uvidíš na mém webu nějaké tam jsou.
Děkuji, za hezký koment - pohladil...
Nádherný! Představuji si ty ilustrace (takovou knížku bych si koupila i pro sebe).*****
mno vsak jo
vzdyt to rikam ze pro deti dobry..
a komenty nemam ve zvyku moc cist..takze ani tady nebudu
Děti tento způsob přímo vyžadují. Nedokáži si představit besídku s volným rýmem, tak jako písničky, jenže to vyžaduje umět jazyk ohýbat, pro což je čeština jako stvořená. Volný rým se podobá spíš próze, ale to je na dlouhou debatu.
Napovědět mohou komentynapř. Hesiony o patro výš..
Dík za zájem i koment
s prihlednutim ze by to jako melo byt pro deti..jinak nefandim takovymto rymum totiz
Přesně tak to je, někdo to přeloží a je to. Protože tak konají všichni, tak to podle toho vypadá. Mám v tom i osobní zkušenost. Jsou to jen překlady se snahou alespoň trochu jakoby zbásnit. Pak jsou z toho jen vynucené rýmy, které smysl i velmi pozmění...
I obrázky vypadají jako přemalované kýče, chybí v nich přirozenost. Přidám na vizitku i adresu svého webu, knihu ale nelze otevřít, je tam pouze obálka...Děkuji za velmi milé komenty...
Mně to připadlo, že někdo koupil práva na vydání zahraniční knížky pro děti, fakt krásně ilustrované, ale ty verše už dodělával selfmade stylem, aby ušetřil za básníka :o)))
To mě občas mrzí, co všechno dětem vnutí, kostra knihy je přece text, obrázek dekorační doplněk, jenže u nás je to naopak a co dětem v jejich rozvoji dáme, takové budou...
Pokud jim budeme nabízet krváky... těšme se a nedivme se...
Já myslím, že jsi, určitě :o)
Já jsem tuhle dostala pro malou dcerku leporelo, sice s krásnými obrázky, ale s tak slabomyslnými rýmy, že jí je prostě nemůžu číst! Zlatá klasika, ta se drží pořád!
Předběhl jsi mne svým komentářem, chtěla jsem napsat, že je báseň pěkňoučká a nenásilně "vzdělávací". */
Trochu se usmívám nad slovem kvalitní, trochu bojuji s větrnými mlýny - fialovými krávami, nesmyslnými hrdiny, počítači, apod. Nedávno mi vyšla knížka "Pěkně podle abecedy" a pedagogové tvrdí, že jsem napsal malou učebnici pro výuku čtení...nevím, uvidím, co z toho vzejde...Děkuji
To bude fajn, sehnat pro děti kvalitní poezii není zas tak jednoduché :o)
Jarmila Moosová Kuřitková
24. 09. 2007
To je takový malý "doslov", proto i ta pomlčka, dík, že se Ti má tvorba pro děti líbí...časem sem možná postupně vložím celou sbírku...