Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa vltavském břehu...aneb Kde končí láska
Výběr: Zbora, atkij
30. 05. 2001
6
0
3030
Autor
racek
Na vltavském břehu...
aneb Kde končí láska
Já miluju Tě, říkáš...
Nevěřím tohle - nikomu
Kde všechna láska končí?
No asi na vltavském břehu.
Kousíček od mé nohy
řeka si hraje
s mořem kondomů...
/19*5*2001,J./
:-))) Mno tých kondíkov zase nie je až tak veľa, aby to vydalo za "more" a ich použitie ešte neznamená koniec lásky - môže to byť i výraz zodpovednosti k svojej láske. Či nie? :-))) A lásky exitus nechodí len po brehoch Vltavy... :-))) Inak - klasický rackovský úder kladivom rovno do hlavy. Au, au... :-))) Hotel HILTON? Sakriš racku a co ty tam vlastně děláš, ha? :-)))
Konstantinidisová
30. 05. 2001
Bixí, si príliš krehká a nepoznáš ozajstnú realitu ;-)) ... Racek to vystihla celko presne - kde sa to napokon skončí... ja viem, nie vždy, sú výnimky, ale bez tých troch riadkov by to bol obraz trocha falešný, prílišne romantický...
Monty_Python
30. 05. 2001
A kdyz ty kondomy vylovime a ususime, tak je muzeme znovu pouzit.....treba jako gumicky do vlasu
Teď mě napadá - možná že na tom karlínském břehu jich bude nadprůměrně mnoho, protože řeka tam má odstředivou sílu. Možná, že na holešovickém břehu, tedy uvnitř oblouku, by jich bylo méně... i když ono také záleží, v které části Karlína... chtělo by to asi hydrograficko-kondomologický průzkum... Mimochodem, Vltavu (a Prahu vůbec) miluju... už se těším, až mě tam zas nějaký vítr zavane.
Bix: Bix, presne to je ono, at uz laska na chvili, nebo laska verna, vsechna tam konci...Nekde mozna ne ve Vltave, ale v popelnici, ve spalovne, buhvikde. C*est la vie.
Bacilku: bylo to presne za hotelem Hilton, az prijedes do Prahy, zavedu Te tam, at to muzes prozkoumat sam...