Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKrátka správa o treste J.O.
06. 06. 2001
6
0
1487
Autor
Sýkorka
J.O. sa včera
spil pod obraz
od Pabla Picassa.
Dnes statočný
krok po kocoVINE
napäto čaká
pred sudom
na svoj
posledný stud
(katom je žena).
Už som vyčerpal všetky slová na dnes, takže neviem, ako ti tú báseň pochváliť.....
Možno aj tak, ale moje zkúsenosti... ja som ostal aj po siedmich rokoch manželstva romantikom, zatialčo moja žena rieši usporiadanie nábytka a svoje komplexy z toho, že deťom venuje málo času (čo v skutočnosti nie je pravda)... Ja viem, toto už je o niečom inom... prepáč, vtáčik milučký, krásne nám tu štebetajúci.
Ja som najskôr čítal "posledný sud" :-))
Len tak mimochodom, to, že katom je žena nie je nič nové, ženy sú stále katmi mužských snov a ilúzií, nie?
Len tak mimochodom, to, že katom je žena nie je nič nové, ženy sú stále katmi mužských snov a ilúzií, nie?
Bacil a nie je to náhodou naopak? :o) Že to muži robia všetko preto, aby ženy stratili svoje ideály? :o)))))
Veľmi pekné! Zaujímavé nápady: "spil pod obraz/od Pabla Picassa", "posledný stud".
TIP
Albi**Reo
Albi**Reo