Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRút (buď mi aspoň matkou)
15. 10. 1999
2
0
3048
Autor
AHED
Rút
Buď mi blízká
Nechoď dál než na dva kroky
Ode mne
Rút
Ještě není čas
Nepřišlo umírání
Žeň stáda na pastvu
A pojď se milovat
Rút
Já bez tebe
Ani s tebou
Nedokážu žít
Chci s tebou stavět sněhuláky
Chci tě svlékat a oblékat
Chci se s tebou milovat
Rút
Je mi úzko
Jako bys nebyla mnou
Pojď půjdem pod peřinu lásky
A zhasnem
Rút
Všechno mě bolí
A slzy bolí
Rút
buď mi aspoň matkou...
Printíku, taky jsem zastánce kraličtiny a všech děvek a služebnic a vůbec..
B.Ezejmenij
19. 10. 1999Promiň to mi ujelo...
Kačko, spletl jsem se v citaci, je to třetí kapitola (BS, podle posledního vydání kralického z roku 1613). Překlady a vydání bývají zajisté všelijaké, třeba Boaz je zde uváděn jako Bóz...
Maprach, Slávek!:-))))
Maprach, Slávek!:-))))
Ještě ke Kačce: v ekumenickém překladu je uvedena "služebnice", ale zajisté pochopíš, že mně se "děvka" líbí víc...:-))))
Do kraličtiny prinťulo to má daleko, ale co ta chudinka Rút teď. A Boaz? Skryje ji ještě pod svůj cíp? Nakonec to dobře dopadlo, ale s váma dvěma?
Kniha Rut, 4 kap.: "I řekl: Kdo jsi ty? A ona odpověděla: Já jsem Rut, děvka tvá. Vztáhni křídlo pláště svého na děvku svou..."
Takže Ahedku: Rut ti nebudu! Děvkou ano, budeš-li chtít!:-)) Čímkoliv...
Krásnej Černej Půlnoční: kraličtinu mám nejraděj! Na nic si nehraje!:-))
*!
Krásnej Černej Půlnoční: kraličtinu mám nejraděj! Na nic si nehraje!:-))
*!
Nebudu se vměšovat:-) Jen podotku, že je to krásně napsaný a hned zas jdu...
:-)
:-)