Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Alexi...2.kapitola

20. 10. 2007
0
4
466
Autor
Cornelie

Tak konečně jsem se "dokopala" k pokračování Alexe:)

 

Eleanor přišla na svět jedné chladné prosincové noci.

Její otec Jeremy měl zrovna jednání v místní krčmě s majitelem sousední polnosti, když přiběhla služebná mu oznámit, že paní má bolesti a že zřejmě brzy porodí, zběžně se rozloučil se sousedem, který mu ještě popřál štěstí, a vyrazil se služebnou zpátky k domu. Museli jet přes les, neboť most se zřítil již před několika dny a pán neměl dostatek financí na opravu.

Jeli rychle, přímo letěli.

Ačkoli měl obrovský strach o ženu a dítě, tak přesto si uvědomil jak moc je rád, že naučil své sloužící jezdit na koni. Bylo mu jasné, že jinak by Lily nedokázala jet tak rychle a zároveň bezpečně.

Když tu náhle se ze tmy na konci cesty vynořila podivná postava.

Lily i Jeremy zastavili na místě, oba moc dobře znali legendy vyprávěné místními lidmi již po staletí, legendy odehrávající se v dávných dobách, legendy plné mystiky a tajemství, legendy o lidech a skutcích, z kterých běhal mráz po zádech.

Nyní možná stáli tváří v tvář postavě z oněch legend, možná tváří v tvář samotné Emeke.

Tiše a napjatě hleděli na postavu vznášející se ve tmě.

Musíme tím projet. Vaše žena je v nebezpečí, pane. “

Já vím,Lily.”, neznatelně přikývl.”Připrav se...Jedem!”

Vyrazili kupředu s odhodláním hodno mladého šlechtice a vesnického děvčete.

Dokážem to, dokážem to, dokážem to!”, neustále si v duchu opakoval...


4 názory

Pořád jsem se nic nedozvěděl. Tímhle tempem to možná budeš mít tak za 50 let :-) Nicméně "může to být very interest". Uvidíme.

jeeej.. já doufal že se konečně dostanu k nějakému pokračování.... a nic :-( - budu doufat že to do důchodu dočtu -a není to tím, že bych četl pomalu. =)

diketak
29. 10. 2007
Dát tip
To ses tedy nedokopala k příliš rozsáhlému pokračování :(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru