Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seA tudy šel čas...
02. 06. 2001
5
0
1216
Autor
hj
A tudy šel čas - každý to vidí
vrásky, šeď a pokání,
kdo odešel nenávidí
krysy a trus potkaní.
Ale opět nové tváře,
další duše, jiná zář
do olejových skvrn se váže
a zatýká za oltář.
A stále rychleji k cíly
v olověných botách vězněný,
s hrozbou úžehu či kýly
kolem všech fresek neměnných.
V rohu místnosti až ke dnu
do studní, do veršů zbytečných
od noci opět ke dnu,
do směsice podob výsměšných.
směsice svázaná, rozsype se třením , až sezbírána bude , rozhází se a pojmu ji s klením !:-)
k cíli!!! to snad není možný, to už jseš dneska třetí, co mě nas*al hrubkou v básničce !!!!!!!!!!!!!!! Koukej si to opravit a pak mi pošli avízo a já ti to tipnu, páč je to básnička dobrá. Mírně vylepšit by se to asi dalo... ale to už jsou detaily a můj subjektivní pocit... takže si nechám kecy k nádobí :o))
Naprosto souhlasím s chytřenkou. Až na to příšerné ypsilon dobré. I když nějaké drobné prohřešky by se našly, je to i formálně natolik dobré, že tipuji. Tu hrubku jistě opravíš, ale nebyla u Tebe jediná. Věnuj se trochu víc češtině na úrovni druhého stupně základní školy - literát, který nezná gramatiku, je jako tesař, co si neumí nabrousit sekeru.
Albi**Reo
Albi**Reo
....."cíli"......!!!!!!!!!!!!.......Ty vrahu malejch dětí!!!!!!.......čeština tiše v koutku zvrací........
....No a ještě, ale to je jen celkem nepodstatný detail, tady mě trochu ruší ten hovorový tvar "zatýká", nechala bych spisovnou podobu "zatéká". Ale to jde jen o pocitové vnímání.
Jinak je to moc moc pěkný!
viz: Albi a blbja*