Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOdvaha
23. 10. 2007
1
14
1984
Autor
Alela
Otevřít klec
a vypustit obavy
prolomit ledy
a přejít stres
rozbít zeď
a rozehnat chmury
zpřetrhat řetězy
zabít stesk
14 názorů
Máš pravdu, je opravdu hodně dobrá. Trochu, ale velmi vzdáleně ... připomíná překrásnou báseň z filmu 4 svatby a 1 pohřeb /mého oblíbeného/.
Já nevím, kdo mi tenkrát nechal batoh na nádru v úschovně kvůli tomu, že jsem se mu věnovala míň, než dovolilo jeho ego, když moje kamarádka potřebovala nutnou pomoc, že...
No jasně, nakopat každého, kdo si dovolí říct proti Aleně Nejdokonalejší něco jiného, než unylou chválu.
Kari omáčku jsem jed s ananasem a byla to paráda, ale moc exotický, nemohl bych být spíš cibule s medem?:)
Jj, tenkrát to jednání bylo, dnes jsem to nazvala jinak... Hlavně, že to chápem stejně ;)
A zatím sleduju tebe:) začíná se mi tvá tvorba vážně líbit, dokážeš být jemnej i peprnej, je to to, co mi vždycky chutnalo na čínským jídle, třeba kari omáčka s kokosem - joooooooooooooooooooo!!!
Já bych řek, že to není odvaha, ale jednání nutný k přežití..:) A to je na tom pozitivní!
(sleduješ?:)