Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBlues from Long Beach, CE
30. 10. 2007
9
25
3023
Autor
vlad03
bratovi zistujem autobus na imatrikulacku
zmraka sa
pocuvam jazzovu americku stanicu
v amerike je teraz rano
oooooooooo
o ooo o ooo o
aaaaaaaaaa
a aaa a aaa a...
na stole
uz viem hrat s nechtami...
zmraka sa
pocuvam jazzovu americku stanicu
v amerike je teraz rano
oooooooooo
o ooo o ooo o
aaaaaaaaaa
a aaa a aaa a...
na stole
uz viem hrat s nechtami...
25 názorů
myslim, ze viem, co myslis, len neviem... ze o ten jazz mi ani neislo, ze jazz ma maloco spolocne s tou basnou :), asi mi viac islo o to zlahostajnenie k osudu a upinanie sa k veciam, ktore mi jak tak idu(alebo si namyslam, ze mi idu)
dik :)
ved o tom to je zachytit moment v basni..pocit a ja skor uznavam tzv.dadaistov,ktorí tvorili a neopravovali..je to ovela lepsie a citit z toho uprimnost..neznasam ukecane basne len o nestastnej laske a a bla bla furt dokola..takze u mna mas osobné plus..
dero- tak, najprv som pocitil tu atmosferu a napadlo ma, ze o tom by sa dalo nieco napisat(asi ma napadol nejaky vers), potom som na to takmer zabudol, az kym si brat neprisiel pozriet, kedy mu pojde autobus... a ked odisiel, tak som to uz napisal len tak "z voleja", skoro nic som neopravoval a ani som nevidel na moje vlastne prekvapenie, co by som tam mohol opravit, vsetko jak keby bolo riadene tou hudbou...
a nakoniec som dopisal tie posledne dve verse a vsimol si, ze v nich je vlastne pointa
pri pisani som nepocitoval skoro ziadnu vaznost toho, ze pisem
dakujem za kritiku :)
Dobře zvolená grafická stránka textu, vhodné použití interpunkce (konkrétně chválím výpustky), název básně, neutrální obraz v pointě mírně nahořklý - to všechno dobře.
Ale chtěl bych se zeptat na jedno, abych lépe rozuměl poezii této básni podobné: jak moc ti opravdu na popisované situaci záleželo? Jak jsi ten text psal?
Bylo na začátku neústupné nutkání, že ten pocit musíš vyjádřit, a vycizelováním slov vzniklo tohle dílko?
Nebo naopak jsi ta slova napsal takříkajíc "z voleje", podíval se na ně a řekl si: "To by mohlo být dobré."?
Děkuju. *
norsko-
zabudat alebo nezabudat- to je otazka.
ale hlavne treba pamatat jedno
"mafie nezapomina"
a tiez
"sonna cosa nostra" :)
assurballit- diki :)... si to vystihol celkom, v podstate navrchu sa to prejavilo ako radostny pocit
Teď se budete tvářit jako beránek
ale uvědomte si
ža vaše zapomnětlivost
vás jednou bude stát život