Text se mi moc líbí, je to pěkná náladovka. Písničku si poslechnu někdy příště až tu budu sama. - Vnějšková nálada se opravdu dosti podobá mé "Sezóně" ,ale já jsem se pokoušela o takový furiantsko - kašpárkovský styl,který se dnes nosí třeba v Nejlepších českých básních. - Tak uvidím,jestli to zabere,když to má tedy ty nejlepší vzory. - Přidávám jeden velmi opožděný típek.
deštníky...(v prologu odkaz na youtube)
je to písnička. zřejmě bude koncem roku na cd... zpívá Eva Dvořáková, zkus si jí vygooglit, má na své stránce i mp3
jak se to dělá, když sem chci dát mp3? :o)
(zatím ji mám jen jako přílohu v mailu...)
...v takových chvílích trochu lituji, že nejsem ženou...možná totiž, že ten zážitek mohl být ještě silnější...moc pěkná...
Jo, to já zas restauruju svoje archaické kousky, a svědčí jim to :o))
no, občas se zadaří...tahle ležela rozbitá na kousky dlouho v koutě, tak jsem ji trochu poslepoval...
To víš, my vrby... to je ta empatie :o)))
Jen mě tak napadlo, že bys třeba mohl napsat něco, co nemá svoje datum v kalendáři :o)
díky Ivo, i ostatní, samozřejmě...
Já věděl, že dobře činím, když jsem si Tě konečně předevčírem přidal k favoritům...*T
to jako že to odflinknete????
od toho divadla bych si zas tak moc nesliboval :o) derniéra...
tak trochu na zakázku...když se oblékne do melodie, smutek trochu ustoupí...možná :o)
tak strašně smutná... proč to?! */
dám na stůl rodinné radě za hodinu!
Líbilo, líbilo!!! A koukám, že nejsem sama. Tak jen típnu (teda jako tipnu, jsem nekuřačka... a s barákem... :-))) a zas běžím.
Praha-Beroun-Zdice-Lochovice-Jince-Čenkov cca 60km. začátek v sedm večer, večer pokračuje oslavou vnoučete (matka je dcera režiséra...)
no protože máš paměť děravou! Dvořajda tam hraje ke Dni poezie, ne? :))))
jak daleko je to od Prahy?
malý chytá virózu, ale do soboty .... lákáš mě!!!!
pořád nechápu...nechcete přijet v sobotu na naše divadlo? malá vesnička Čenkov, sokolovna, ale bude zatopeno, nebojte se :o) jo a hrajeme Lháře od Carla Goldoniho...ale to stejně nikdo nepozná...
16.listopadu! Alfi se ženou také přijedou, že? :)))
...zámku? nějak nechápu :o)
Tak už jste se domluvili vy tři?? Kdy to bude,
v křišťálovém???
já žádnýho, proto to řeším se sestrami :o)
hned se mi vybavilo to okřídlené
NesneSE SE SE SEstrou...
pro tyto případy já neznám bráchu - ale zase mám jen jednoho :)))
jsem spíš reakční, ale když jde o světskou slávu, neznám sestru :o) ( a to mám dvě...)
tzv. muž akční - tak je to správně!!!
a Evě už jsem ji poslal mailem...přeloženou do ženštiny :o)
...tu si na noční přečtu ještě jednou :-)) teď už spěchám ..pink * :-)
tak ji zrovna uprav a pošli Evě, ne?
hm...to je fakt...ale to stačí jen málo úprav, aby to mohla zpívat...když bude chtít :o)
mě předběhla jen proto, že jsem dorazila z práce až teď - melodie pro ni bylo to první, co mě napadlo, ale jak udělat z Evy chlapa, to nevím :)))
těšila se? ani jsem nevysílal žádné varovné signály...:o)
Díky, už jsem si říkala... a těšila se... :o)
zajímavé je, že Eva Dvořajda ji četla hned pět minut po vypuštění...doufám že už volá skladateli, aby vymyslel melodii :o)
no dobrá ... přesto .... je to fakt moc hezká báseň :)))
ale zas to nepřeháněj, už přestalo pršet :o)
to není sranda - pofňukávám
taková smutná básnička a ty si z ní děláš srandu
:o(((
a ona zatím teče, teče, teče
jak rozvodněná řeka ..... ***