Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePoušť
04. 11. 2007
6
18
2825
Autor
jazzgirl
V dunách život sníš.
Pouští šumí duše má:
"V prach se obrátíš..."
Pouští šumí duše má:
"V prach se obrátíš..."
18 názorů
Bluedragon
04. 07. 2008Jarmila Moosová Kuřitková
07. 06. 2008Jarmila Moosová Kuřitková
07. 06. 2008
Děkuju... Tolik radsoti v jeden den... Škoda, že mi to chce překazit brácha, už mě vyhazuje z počítače:-). Ale já se vrátím...:-) a přečtu si Tvá dílka!
Taky kouknu:-). Stihnu všechno:-). Tak děkuji moc za Tvůj čas a já už pádím spát a zítra na Tebe kouknu:-). Dobrou:-).
jaj, raději nekoukej, musela bych se stydět.koukni na Lyrae, ta píše líp než já:)))
Teeeda, děkuju... Mám radost, že se Ti mé básně líbí... Já se právě chystám spát, ale hned, jak bude čas (musím si ho pro bedlivé čtení udělat víc), také kouknu na Tvá dílka:-).
běhá mráz po zádech z dokonalosti toho zvuku. je škoda toho dvojsmyslu na začátku, odvede to myšlenky k recesi.ale to vina češtiny, ne tvoje. moc*
Děkuju... to je milé a jsem moc ráda... že to někdo nebere jen jako homonymní průšvih...:-)
Miluji poušť. V minulým životech jsem určitě byl velbloudem nebo palmou.
Haiku má nejen hlubokou myšlenku, ale i formální náležitosti. *T
Homofonie je běžná věc... Čekala jsem, že se někdo ozve tímto způsobem... Nechť si to každý vyloží po svém, neboť přirozené je,že... někdo má rád věčné snění, jiný břicha naplnění :-). (Já radši to hladovění...)