Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAkční story
Autor
RealPedro
Na pevnost D´La Coure dopadaly měsíční paprsky. Stromy házely po trávníku stíny bizardních tvarů. Cosi se zalesklo oblohou a pak se ozval zvuk měkkého dopadu na pevnou zem. Postava v černé ochrané kombinéze odepla padák a rozepla si postroj. Potom vytáhla z pouzdra zbraň a zymířila ke dveřím budovy. Prošla hlavním vchodem, nenápadně a potichu zneškodnila strážného v druhém poschodí a pak obratně vyřadila z provozu kamery v celém západním křídle. Netrvalo dlouho a dostala se před cíl svojí mise. Otevřít zapečetěné dveře trezoru bylo otázkou minuty. Postava vešla dovnitř. Přerušením kontaktu kabelu vyřadila z provozu alarm a kráčela do prostřed rozměrné místnosti, kde na podstavci stála kazeta s životně důležitou video-nahrávkou. Návštěvník si sundal kuklu. Procuchal si temně černé vlasy rukou a pomalu se vydal k podstavci. V tom se ozval příšerný rámus...
*BUM!*
Zeď se rozletěla v tisících malých úlomcích do všech stran. Do místnosti vjel člověk s podivným účesem na jakémsi blíže nespecifikovatelném stroji, podobném velké zahradní sekačce. ,,Ahoj!" řekl s úsměvem nově příchozí. ,,Jak se jmenujete?" Agent zvedl oči, dlouze se na něj podíval a pak řekl, jako by to už stokrát trénoval: ,,Jsem Bond. James Bond." ,,Oh. Agent jejího Veličenstva," pochopil návštěvník. ,,Já se jmenuju MayGyver. Víte, přemýšlel sem, jak se sem nejlíp dostat a pak sem venku našel müsli tyčenku, alobal a kancelářské sponky a napadlo mě z nich vyrobit tenhle bagr. A teď mě prosím omluvte," řekl, načež sebral kazetu a nastartoval... ehm... sponkomobil. ,,A co ta kazeta?" zavolal ještě za odjíždějící postavou James, který byl opravdu vyveden z míry. ,,Ta už je Pheonixu!" dostalo se mu odpovědi... ,,Hm," pomyslel si James. ,,A pak že sou politici blázni..."