Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMoje myšlenky pro potěchu duše
Autor
Toker
Báseň je jako zrcadlo, jednou je špinavé, jednou je čisté, záleží na tom, jaké pocity odráží.
Láska k ženě dokáže zachránit život, ale bezpochyby ho dokáže i usmrtit.
Nikdy neříkej, co jsi mohl, ale radši si řekni, co můžeš.
Realita je samonaváděcí střela. Často se ji snažíme utéct, ale ona si nás stejně najde.
Život je fotograf a smrt je album.
Jen člověk hodlající skočit do propasti ví, co znamená být na dně, dřív než na dně je.
Když zhasne svíčka víry a lásky, přijde na řadu naděje. Ale co když zhasne i naděje? Pak přijde poslední pomoc – Bůh.
Člověk má ve skutečnosti jen polovinu srdce. Opravdové srdce vznikne jen tehdy, když se dvě do sebe zapadající polovičky naleznou, spojí se a Bůh jim požehná.
Kdo říká, že nemá rád školu, nemá rád život. Protože život je škola.
Kdo miluje druhé, miluje i sám sebe. Kdo miluje sám sebe, nemá rád nikoho.
Ať muž či žena, ať žid či křesťan, stejně nás mamon polapil.
Na dobré skutky se mnohdy zapomíná, ale špatné zůstanou v mysli na dlouhé roky.