Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBílá metafora
27. 11. 2007
6
22
2743
Autor
ThatGuy
Bílá metafora
Po velkých soustech hltám
svou zodpovědnost celou
a pobaveně hledím
na ty co mi to žerou
A ve sněhu si šlapu
svou bílou metaforu
cestu životem,
prostou vtípků a fórů
A znovu marně chytám
budoucnost nejasnou
pravda – lepší shořet
než-li vyhasnout…
22 názorů
ano, a právě proto je předním: "pravda - "
ne že by mi tak moc záleželo na tom co jsem psal v šestnácti, rejpání mám naopak docela rád, když je smysluplné...
ano, a právě proto je předním: "pravda - "
ne že by mi tak moc záleželo na tom co jsem psal v šestnácti, rejpání mám naopak docela rád, když je smysluplné...
Hloupá květinka
21. 10. 2010
sem se sem vrátila kouknout na rytmus - páč v tý další to skřípe - tu je to lepší, co do rytmu :o)
Tohle se mi moc líbí. Bylo by fajn, kdyby to už konečně byla taky pravda.
Ještěrčí král
01. 06. 2009
první sloka tu :o)
a to s tím sněhem se mi taky líbí :o)
s bodem 2 a 3 souhlasím :o)
myslis moji prvi pismackou basen nebo prvni sloku? :)
ja vim ze to neni zazravne a taky vim ktere casti to kazi, ale nic misto nich me nenapadlo...
2. cestu životem
vtípků
3.budoucnost nejasnou
- kdyby tam místo tohohle bylo něco jiného, tak bych se za to ani nestyděl :)
mě to napadlo když sem vecer sel snehem a aslapal si v nem vlastni cesticku...hrozne se mi libil vers a ve snehu si slapu svou bilou metaforu...jenze zbytek je na nic :(
není to převratný ale není to zlý... mně se nejvíc líbí ta první... :o)
tusim ze to byl kolumbus...
je lepsi shoret nezli vyhasnout samozrejme neni ode me...ale je to moje motto a tak sem si ho hodil do "basnicky" a ze zivot neni zadna prdel? no pokud vim, tak je to tak v kazde ctvrte basni a ja se to tam pokusi l procpat nenappadne, akorat on potreboval vysvetlit jak to myslim, tak sem to vysvetlil...
neni to pisnicka vole, je to basen, na rytmus ser...
bez vtipku a foru jako ze zivot neni zadna prdel...
Ty krávo, mezi prostou vtípků a fórů dej čárku, jinak si rozházíš rytmus.... než-li vyhasnout je taky mimo rytmus, ale nějak tak přirozeně =) Líbilo se mi to, ikdyž mi to k tobě nějak nesedí. Vtípky fóry je to jeddiný, co máme, tak si toho važ =D
no myslim ze kdybych daval pri Cj pozor, tak to asi vim...kdo by asi chtel vyhasnout? tezko rict..pravda je ze vetsina lidi vyhasina...
a kdo to asi ví? a kdo by chtěl asi vyhasnout? já tedy ne :o)))))))))))))))