Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNeslíbila nepřijít
16. 12. 2007
0
22
2577
Autor
Tanaki
Já měla sen, že straka sedí mi na polštáři
sebevědomý úsměv
a pohled co přímo do duše se tváří
Zlodějka hbitá vzala mi klid
vzala mi srdce
a co je horší, neslíbila znovu nepřijít
sebevědomý úsměv
a pohled co přímo do duše se tváří
Zlodějka hbitá vzala mi klid
vzala mi srdce
a co je horší, neslíbila znovu nepřijít
22 názorů
Polly_chce_sušenku
20. 12. 2007Polly_chce_sušenku
16. 12. 2007
no jo, to já ale nečetla... jen jsem SI to tak shrnula, protože bych se nad tím nijak nepozastavila.
Polly_chce_sušenku
16. 12. 2007
vím, proč je tam straka...došáhnu i na význam toho obrazu(protože není nijak složitý), proto mi tam přebývá zlodějka, víš;-)kdyžuž také přirovnání. a ještě se tu klidně pohádejte, ani jedna nemá pravdu. český zápor je specifický, celkový zápor, dvojitý, trojitý-nikdo nic neví...neslíbila nepřijít..neslíbila, že nepřijde... není slíbila, že přijde(ani jeho opak, jak by na to šla logika)... ale spíš neslíbila, že přijde, než slíbila, že nepřijde...zvláštní že?...když se to rozbalí...možná přijde, ale spíš se nedostaví, když si to tak vezmem paralogikou českého jazyka. neřekla ne, tím se očekává, doufá v ano. je v tom silná nejistota, spíš než hádanka... apropos, co by kradla po druhé, když už je trezor prázdný. proto mi přijde jediný název nějak nápaditý, i když mě ta dvojitá záporka nějak zvlášť nevzrušuje.
paradajka radodajka
16. 12. 2007Polly_chce_sušenku
16. 12. 2007paradajka radodajka
16. 12. 2007
tak dvojity zapor je tam schvalne, Polly to pochopila jak jsem to myslela .... straky sice kradou leskle veci, jenze tady ma straka jiny vyznam, neni nutne vzdycky videt ve vsem ten vseobecne nejrozsirenejsi... vetsina veci co pisu jsou kouskem neceho co se mi prave v zivote stalo, bohuzel pak vetsina lidi co je ctou nemusi prijit na to jak to bylo mysleno, ale to je na druhou stranu zas zabava kdyz je v necem schovana i hadanka ne :-)
Polly_chce_sušenku
16. 12. 2007paradajka radodajka
16. 12. 2007Polly_chce_sušenku
16. 12. 2007paradajka radodajka
16. 12. 2007Polly_chce_sušenku
16. 12. 2007paradajka radodajka
16. 12. 2007Polly_chce_sušenku
16. 12. 2007Polly_chce_sušenku
16. 12. 2007
název zněl slibně. ale, straky kradou lesklé cetky a cinkrlata. přebývá mi tam slovo zlodějka...a možná i srdce. noční můra, ne lucidní snění.