Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLaska?
21. 01. 2008
0
10
571
Autor
Sluníčko Sluníčkové
10 názorů
nechapu proc je to v prologu
a ta hrubka..z ty se mi protocily oci..souhlasim s Bezprizorny aspon ten pravopis by se mel psat spravne kdyz uz dilo samo o sobe nestoji za nic..
...Bezpr., ja jsem ucil cestinu, lepe stylistiku....a jsem silenej , myslim az jazykovej purista...a cestina mne dokonce zivi: pisu i rediguju....no, ale vis, kdyz to vemes na procenta, tak radsi spolknu nejajk to ejva ajva, nez "Ó, jak ja lezim tady/a v sade voni sady vsady/ "..)))
romale: tvy lakonicky, velmi, velmi suchy poznamky mne ponekud rozdovadely...)))
Bezprizorný
21. 01. 2008
..to je fakt, ale mne tady spis vadej ty sileny akcenty, nekde, zejo, afekty, texty psany na efekt a takovy třy nachytavky....a to poznas, myslim vetsinou...vopravit chyba, byt desna, se da...ale smysl....nebo tak...? mam kamose dywlwektika, ja jsem byl na to taky lecenej, ten pise povidky, krasny, ke mne prijde, ja mu vopravim a uz si to straduje nšekam do casaku, nelkzu....takovy pochodeujici vojacky, co ma v palici, to se jen tak nevidi...mozna, ze prave u tohoto textu vhodna ma poznamka AZ TAK nebyla, ale stejne........
Bezprizorný
21. 01. 2008
...hrubice desny teda, ale to by tak nevadilo: na druhy strane ukazujes, ze toto je SKUTECNE
A M A T E R S K Y lirterarni server...:))