Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSvětlo na konci tunelu
19. 06. 2001
3
0
2606
Autor
Ber
Světlo na konci dne
lásky máš v sobě bezedné
konečky vlasů v barvě něhy
v sobě bílé sněhy
lehce se vznášíš
když břitva za oknem se míhá
lehce se vznášíš
střecha větrem zpívá
trvalko moje v zahradě
lásku mi dáváš do dlaně...
pěkná básnička, líbí se její lehkost, jen možná ten konec mi příjde lehce škobrtnutej
clovrdik - jak to myslíš škobrtnutí ?- obsahově ...rytmus ...nebo ještě něco jiného?
možná obsahově, nevím, jak bych to přesně popsal, prostě to zakončení " lásku mi dáváš do dlaně " mi tam nějak drhne, nevím :-)
Je krásná jemná a něžná. Moc pěkné :)
Je jako slunce které svými paprsky hladí okvětní lístky vlčích máků které svou krásou zdobí zelená pole.
Nebo jako sněhová vločka, když se pomalu do ticha snáší k zemi.
aha ..pak už to chápu ...tak já se přiznávám ..světlo na konci dne je osoba ...teď už to neškobrtá, že ne?
Jako celek se mi to moc líbí, ale nějak jsem nepochopil tu břitvu za oknem ( má to být ostrý mráz ?)
to jsem si taky myslel, že je to osoba ... já nevím, možná že po těch hezkejch verších a přirovnáních je ten poslední verš takovej nějakej básnicky obyčejnej, člověk očekával nějakej básnicky povedenější závěr, nebo tak něco :-)) né, já nejsem žádnej kritik, je to jen takovej názor :-)