Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kde chci zemřít

22. 06. 2001
2
0
358
Autor
Rastin

Miluji svůj rodný kraj, rád se vracím a jednou bych se tam chtěl vrátit napořád. Snad to vyjde.

Stírám smutné slzy
kradmo ze svých lící
a sílu v sobě hledám
'Sbohem' měl bych říci?
Věřím, že snad brzy
se s tebou opět shledám

 
Zpívat si o tobě
vzpomínat na mládí
budu někde v dáli
Vždyť můj čas když pádí
sním o tvé podobě
až samota pálí

 
Chci se k tobě vrátit
a až poté zemřít
uklidněn vědomím
že mě můžeš sevřít
ve svou náruč schvátit
v objetí posledním


Čolito
08. 04. 2002
Dát tip
skvěle napsaný!

Pepo
27. 06. 2001
Dát tip
***!

blázen
26. 06. 2001
Dát tip
Sakra Rastine, myslím, že se letos o prázdninách možná taky konečně zatoulám až na východní konec Slovenska - nikdy jsem tam nebyl a je třeba to tam pořádně omrknout ... Pokud jde o tu báseň, nejvíc se mi líbí první sloka, další dvě zní tk nějak nakřáple (teda apsoň mně) - možná dneska nemám tu správnou přírodní náladu nebo co, ale prostě i když rozuumím, o čem píšeš, nějak to ve mně nevyvolalo adekvátní pocity - prostě se mi to zdá si tak - dobré téma, zpracování slabší... Jo, a kromě toho ...ještě není čas umírat ... (chápej to jako odkaz na Tvůj klub)

Krel
25. 06. 2001
Dát tip
hezké

Katerina
24. 06. 2001
Dát tip
Rastin: jasne, to je Liptovsky Mikulas a Zavazna Poruba, kde jsem stravila 8 let zivota!!! Ale uplne na vychod Slovenska jsem se nikdy podivat nebyla.....

Pluto
23. 06. 2001
Dát tip
Mam na Pisek hezke vzpominky...Byl jsem tam na vojne. Chodivali jsme do hospody "U MOSTU" u Jeleniho mostu, behali jsme kolem Otavy... Tam se behaval sam, na zvlastni, sportovni povoleni. Je tam klid, krasna, na povrchu klidna voda, skaly.... A ted k basnicce. Je hezka, libi se mi. Jde ti to tak jen pokracuj.***

Katerina
22. 06. 2001
Dát tip
Zda se mi to opravdu dobre napsane... taky bych rada se vratit do jednoho urciteho kraje i kdyz neni rodny... tip (posledni radek: v objetí posledním)

Rastin
22. 06. 2001
Dát tip
Díky Kateřino. Prozradíš do kterého a proč? Děkuju i za tu korekci :-)

Katerina
22. 06. 2001
Dát tip
Do kraje kolem Pisku a Pribrami, jeden cas jsem tam bydlela a nebyl to spatny cas :-))) ale pak me osud zaval 500 km na vychod a pote 1000 km na zapad, mam ja to smulu...

Redkoshil
22. 06. 2001
Dát tip
na smrtelné posteli je více srandy...sorry, je moc pěkná

Rastin
22. 06. 2001
Dát tip
To je náhoda, Káťo, já před několika lety v Písku bydlel. Opravdu je tam krásně, stýská se mi po Prácheňsku. Byl jsem se tam od těch časů dvakrát podívat, a vždy mě to dojalo. Ale rodný kraj mám na východě - louky s vysokou travou, březové háje, ovčí stáda, Karpaty. Je to až úplně na východě Slovenska. Tak mě napadá 500 km na vychod od kraje kolem Písku a Příbrami - to už je vlastně na Slovensku :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru