Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seaktuální
25. 10. 1999
0
0
2338
Autor
slavek
proč celý svět je kolotoč,
točí se, já nevím proč,
proč zavřu oči, vidím tvář,
proč slunce má jen matnou zář?
Na ulici vrážím do lidí,
neb oči mé nic nevidí,
jsem trochu jako bez sebe,
prší, přec zírám do nebe.
Proč tráva dřív šedá - zelená,
proč smrt kdys blízká - vzdálená?
pro jeden úsměv očí,
teď celý svět se točí.
Jak krásný pocit radosti,
chci smát se, kecat hlouposti,
chci kušnit třeba o ničem,
kus radosti své dát chci všem.
slzy dříve z bolesti,
kapou nyní z radosti,
už nemusím si příliš lhát,
mám zase komu lásku dát!!
Děkuji Vám všem za to přání. Je strašně krásné. :-) Je mi .... A nebo také ..... :-)))
Jak už tady kdosi pravil - no konečně:-) Gratuluju, přeju...
No, už to bylo řečeno mnohokrát - takže jednoduše "viz. výše":-)
No, už to bylo řečeno mnohokrát - takže jednoduše "viz. výše":-)
Není až tak těžký se podělit o bolest. Dokázal ses podělit o radost. To je strašně moc! Děkuju!:-)
Merle, Print: děkuji Vám oběma. Moc rád bych Vám kus své radosti dal :-)
B.Ezejmenij
26. 10. 1999
je to moc hezky a sotva jsem to precetla mam skvelou naladu a za to dik :-)
preju setrvalost tohot stavu myrinda
preju setrvalost tohot stavu myrinda
Skvělé - taky chci kušnit třeba o ničem /děje se nejčastěji/ a radost sčítat s radostí i lásky kousek dát. (((:. Prostě Slávečku, potěšení na mé straně, radostí slzím slzičky dojetí..
To je úžasné, já věděla, že to umíš a dokážeš, já věděla ... tak a už jsem na smutek jenom sama samotinká ...
Bibša: .. však my budeme mít tak dlouho radost, až se nakonec nakazí všichni ... i ty :-)
slavek: ... tak se do nich musí ... na brňavku :-)
slavek: ... tak se do nich musí ... na brňavku :-)
Gratuluji, nic lepšího Tě na světě nečeká, než právě tenhle pocit. Závidím, ale zárověň přeji. Piš takové básničky dál a celý svět se bude radovat s Tebou...