chytřejší tedy nejsem, ale od programu se to moc neodchýlilo...:o)
vykáš tu někomu? :o) tohle nebude podnikový večírek, ale intelektuální rozprava o trocheji a jambu. Aspoň tak mi to bylo řečeno. Sice nevím, co je trochej a jamb, ale proto tam jedu, abych byl chytřejší :o)
...ano a proto zůstávám doma a přeju vám hodně potykaných :-))
to je dobrá narážka, to pondělí: snad nehrozí atmosféra jaká bývá po podnikovém večírku, kdy se potkávají lidi na chodbě a neví, jestli si včera tykali nebo vykali...
Počítám se mezi ně...a docela se mi to tu líbí :-)
No dobře, jsem zvědavá jak po neděli ;-) se mylujte, ale nemnožte :-))) cvoků tu je už dost :-)
my tu nejsme virtuální, mylu :)))))
my se mylujeme!!!!
bacha na virtuální známosti!* ;-)
...to není o zvěři, to je o EXOTOVI!!
A není ten moorgaan nějakej zvědavej?
hele!!! o svoji zvěř se starám příkladně - to jen tobě se furt cosi nezdá :)))))))))))
ps: želva žije!!!!!!
Zavolej mi, zavolej...(jestli potřebuješ radu)
bodejť by se ti netopil!!
moje Daisy si tu také spokojeně chrní :))))
pes? předvčírem jsem stál ve frontě na berňáku a volali mi z obecního úřadu, že náš pes běhá po vsi...:o) ale netopil se :o)
to si moc nepamatuju, otevírám ráno oči proti oknu...
jo, včera - to se mi topil pes... a pak tam byl ještě jeden, nebo dva cizí, chovali se přátelsky
pak by me zajimalo, co se ti vsechno zda???.-))
by me zajimalo o cem cely den premyslis?.-)))
musíš víc přemýšlet, pak zas začnou :o) ???
a když se přestanou zdát? :)))
sen pry je odrazem celodenniho premysleni.-)) /**
to se může až po desáté večer :o)
no Ali, jestli se ti zdálo něco, co by mě mohlo zajímat, sem s tím!!! :))))))
my nesmíme ani naznačovat? :o)