Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePárky bez očí
02. 07. 2001
10
0
1968
Autor
Sýkorka
V čom som lepšia ako Ty
Bijem sa do hrude
s pokrikom
„nezabiješ!“
Do vzduchu vešiam
slová o vine,
sama úplne zavinená…
V čom som lepšia od Teba
Kým ty v hore
zabíjaš srny,
jem párky
párky bez očí
cez ktoré by som videla
SEBA
V čom som lepšia ako Ty...
To je fajn, :o))), teším sa za Teba, za všetko krásne, čo sa s Tebou deje !! Nech to vydrží !! Sestrinka !! :o)
Bixi, našťastie to po mne nikto nechce. Už nie :o), šermiar je nezaťažený na porovnávanie :o). A v tom je krása.
Práve ide o tom, že nie si...nebudeš a nechceš byť...pretože prirovnávaním akýmkoľvek spôsobom by si bola iba nešťastná...ale toto zrejme nie je nosná myšlienka básne...Ja viem, ja viem, Silvi, ten výraz sa mi ráta.
****-/-****
U
- vlasy mi stali dupkom........(a na každom jednom bol tip...)
takhle jsem zprotivila jednomu muzskymu tlacenku, urcite po precteni i nekomu z vas.
Rekla jsem, koupila jsem si ji a jim a kousu a najednou vidim v ni oko ...
Asi jim tam spadlo, nebo bylo prasca jednooké???????????
kto si bez viny prvý hoď kameňom...
Sýkorka touto básničkou si mi pripominula jednu z najkrásnejších balád v rumusnkej poézii "Smrť srnky", kde išlo takmer o existenčný rozpor medzi pocitom hladu a pocitom viny, medzi sloganom Ži a nechaj žiť a Zabi, aby si prežil... Niečo z toho som znovuobjavil u teba, hoci ty si tento pocit podelila medzi dvoch ľudí a je viac ako iba o tých srnách.
Tip tipanovič tipanov :-))