Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMoje uvaha!!!!
Autor
malinkáá
Tak trochu jiná láska
Někdy se zamýšlím a snažím se pochopit ty,kteří se zamilují do osoby stejného pohlaví.
Je to normální a nebo ne??? Však se říká,že Eva a Adam byly vyhozeni z ráje protože se do sebe zamilovali.A tak naši předkové vyrostli na tom,že měli maminku a tatínka.
Jenže v době,ve které žiji já,se začíná mluvit o pojmu homosexuál.V naší zemi je povoleno i Registrované partnerství a lidé přicházejí na to,že se homosexuály mohou stát i oni..Myslím si, když už se o tom mluví, a není to u nás zakázané , nemají se za co stydět..
Jenomže,když to partner zjistí po dvaceti letech manželství,je to pro partnera opravdový šok.Staví se do úlohy toho,kdo zklamal.Těžko se s tím vyrovnává.
Hledá pomoc u různých psychiatrů,ale přiznat si to musí stejně.Neumíte si přestavit jak to musí být hrozné i pro druhého partnera,rodinu a děti.
Nebo takový teenager zjistí-li, že něco není v pořádku a přitahuje ho stejné pohlaví.Je to také pořádný šok.Ostatní teenageři si pak z něho dělají srandu a on se to snaží vyvracet aby jim nebyl pro smích.A je z toho taky smutný a neví co má dělat.
Ale takový partneři,kteří se mají rádi a chtějí založit rodinu,tak to pro ně musí být také určitě hrozně těžké ale oni jsou na to dva.Zvládnou to lépe a mohou si odoptovat a nebo jiným způsobem zařídit děti,které budou vychovávat.