Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDuha
14. 04. 2008
13
24
6565
Autor
Oldjerry
nebeský most
z miliard drobných světel
kouzelná klenba
na letním nebi
když směje se a pláče,
i barvy tančí
24 názorů
Neeeeeee... (:-D do klubu přijde to, co má tři řádky, klasickou stopáž 5-7-5 a zaujme mne myšlenkou, přesahem, aliterací, nebo eufonií.
Makoves - pozor! toto dílo a mnoho dalších, která mám v klubu, nejsou prezentována jako haiku. Název klubu není náhodný... vymyslel jsem si ho právě proto, abych mohl některá díla nezcela vyhraněná umístit do klubíku
za čtení dík
Proč by nemohl pasáček s pradlenou ? méně pravděpodobné byl byl tentýž pasáček s Monou Lisou.
Mám pocit, žes chtěl jemně naznačit klišoidní téma...ale to mi můžeš napsat rovno (:-D)
Jo, jo, nebeský most mezi pradlenou a pasáčkem za Noci sedmiček (七夕, qī xī). Kouzelné téma. Wal.
aleši, sioraku - D
bratře dubová kůro : jaké haiku ? kde nějaké vidíš ? já už haiku nepíši půldruha roku. Jo - takhle Příběh třířádkový (a stejnojmenný klub)... to ano.
Janičko - jakobych to psal pro tebe, viď ?
Jarmilko - děkuji ti tadytuzde za celou řadu návštěv (když už jsi tu byla, viď?)
Petro - jistě, já mám dítě 45 let a duha se mmu líbí dodnes... 20 let vnučku a taky tak... ona ta duha je prostě krásný úkaz. To bys viděla, co bych napsal, kdybych byl někdy viděl polární záři...
Jarmila Moosová Kuřitková
17. 04. 2008
si to odložím, bo má len osem mesiacov
ale ten most by sa mu vážne páčil
Téma i zpracování mi na haiku vůbec nesedí. Duhový most snad jedině na parte.
aleš-novák
15. 04. 2008
Petrusho - přečti to malému, prosím.
aleši, grafo - trošku jakoby klišoidní ?
Houmeles - dospěláku, já taky byl! dítětem, jenže tos ještě nebyl na světě a možná tak tvůj táta
moorgaane - na to mne přizvi
Janinno - to už tady bylo vícekrát
sioraku - zapl PB, že to něco evokuje.Najde se tu dost věcí, které neevokují nic.
ROMANE - Ď