Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLásko probuzená...
29. 10. 1999
0
0
1620
Autor
Gity
Lásko probuzená tak pozdě!
Lásko objevená náhodně!
Proč působíš mi v hlavě zmatek?
Proč v srdci tvoříš povodně?
Kdo jen jsi?
Co po mně chceš?
Co zůstane? Až zase uvadneš?
Teď jsi živá, jak mám
se zachránit?!
Všude přítomná...
chceš mě omámit?!
A pak?
Co zůstane potom?
Pátrání po tobě ...
po něm...
po nikom....
Jak můžeš, Gitinko Kytinko, myslet při jarním rozkvétání na podzimní vadnutí? To není správný směr a navíc nic neovlivníš. Pochyby do lásky nepatří. Buď jsi zamilovaná, nebo nejsi, nic mezi tím. A pokud jsi, tak jdi do toho po hlavě, protože je to vzácné a krásné a především neopakovatelné. Jak nakousla Kačka " šel vánicí a šel bych bos, však v duši věčný máj ... a klepe u dveří a prosí".
Krásná ...
Krásná ...
Klasika znáte, tak netřeba jen parafráze: Za trochou lásky šel bych světa kraj, bez hlavy /kdo zachová hlavu je mizera/ a naboso to není tak pohodlné.. ale stojí to za to !
Láska je ta nejkrásnější věc na světě. A i dkyž je skóre většinou pasivní tak i jedna opětovaná PRAVÁ láska se vyrovná milionům zklamání... Moc krásně jsi to napsala.
Gitynko, vítej opět s další krásnou básničkou. Lásky je hodně, ale komu ji dát?
Žádné lásce se nedá zabránit, neumíme ji ovládnout a proč bychom měli? Pokud se v naší citové mysli uvolní prostor pro něco nečekaného, pro někoho nehledaného, nechal to místo někdo blízký bez povšimnutí...
...po lásce opravdu pátráme dvakrát. Napřed, než ji najdeme a pak, když ji ztratíme... Ale vždycky něco zůstane, Gity...