Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBEJVÁVALO
04. 05. 2008
14
33
5219
Autor
Oldjerry
33 názorů
Jerry_Shit
16. 11. 2008Jarmila Moosová Kuřitková
07. 05. 2008
macecho - pardon -ani mne nenapadlo, že máš takovou zkušenost. Já tím prošel taky... ovšem bez ztráty bráchů...
Oldjerry- nezatloukám, nemůžu alkohol ani vidět. Zemřeli mi tři bratři a můžu říci, že příčinou jejich smrti byl podle mého alkohol,nebo alespoň k tomu velkou měrou přispěl. Já jsem se vzpamatovala tak asi ve třiceti, když jsem se po vystřízlivění styděla za to, jak jsem asi vypadala. Teď mě mrzí, že nemohu vypít bez ošklivosti ani skleničku červeného vína, kterou mi doporučuje lékař na moji anemii.
Marcela.K.
05. 05. 2008
já bych chtěla říci, "mne se to netýká",
ale to bych lhala,
několikrát mě v mládí bolela hlava :o))
*T
Nevím - nemám na ni telefon. Tohle je namalované před 39 lety - bůhví, jestli ještě žije... tady vypadá na otrávenou čtyřicítku.
Marcela.K.
05. 05. 2008
mylenko - no a to ještě jsem z útlocitu zamaloval kýbl, který tam byl skoro dominantní.
Marcela.K.
05. 05. 2008
mylenko - Myslíš jako autoportrét ? ne, to není konkrétní podoba. Jde spíš o stav, nikoli o osobu. Sorry, zase jsi mne nepřistihla (:-D)
Řízku - díkes
Marcela.K.
05. 05. 2008
v pití nejsem přeborník, jednou jsem si zničil brýle a od té doby se tomu drobet vyhýbám... Mno, nevyhýbám, jenom to už nepřeháním,.. ;)
*
Jiřík, Diana, aleš - dík a to tedy DÍK!
zvedavko - ano, Název obrazu : Opilcovo trudné ráno,(výrok Rudy B. po probuzení na zájezdu v Liberci), 1969, olej na plátnokartonu.
aleš-novák
05. 05. 2008
:) Fakt vždycky? Těžké to časy, to pro mě bývají nejhorší ty chvíle, které si nepamatuju, když se ráno proberu, už to jde. :)