Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHospoda
06. 05. 2008
3
31
2616
Autor
Nikeš
Cinkání peněz
opilec hází svůj plat
do automatu
31 názorů
Darmo-šlap
13. 05. 2008
Ptáš se, zda si nepřipadám směšně. Hm, asi jo. Jako když přijdu mezi zazobance, kteří si k jmění přišli na úkor lidských niter, několik lidí (v rámci zákona) připravili o naději, všechny peníze a nakonec i o život a já se pokouším jim naznačit, že by snad měla existovat nějaká soudnost v boji o zisk, nějaký soucit, morálka.
Ano, Pišto_Hufnágle, připadám si směšně.
Pišta_Hufnágl
13. 05. 2008Pišta_Hufnágl
12. 05. 2008
Já si nemůžu pomoct, ale mně se to osobně dotýká, hlavně ty nesmysly kritika Pišta_Hufnágla, který si myslí, že když je kritik, vidí do všeho. Jela jsem jednou stopem a vezl mě dealer hracích automatů a bylo mi z něj blivno. Typicky západní problém na věc: Když bedny nesou peníze, jsou legální. Tráva peníze nenese, že?
Darmo-šlap
12. 05. 2008
Pišta_Hufnágl: Debata není pitomá. Jen ti schází argumenty. Paul má naprostou pravdu. Ty kšeftuješ s hracími automaty? Že se za ně tak bereš? Nebo jsi poslanec lidové strany? Že se můžeš podělat z trávy? Pak se nedivím.
Pišta_Hufnágl
12. 05. 2008
Kouřil jsi někdy trávu?
Gambler možná nikoho nezabije v autě, ale na ulici, když mu dojdou prachy do bedny. Těch případů už bylo několik. V šílenství udělá cokoliv, jen aby měl co strkat do těch strojů na zisk grázlů srovnatelných s dealery heroinu.
gambler utraci penize, ktere by mely jit do domacnosti k zene a detem, jelikoz se o nej zena stara, a pomaha stejnym dilem do rozpoctu-at uz financne a nebo svoji praci a vychovou deti, pokud nema prostredky na vychovu vyrostou z deti lide ,kteri se ve velke pravdepodobnosti stanou neprizpusobilou mensinou, ktera skonci v kriminalite.. a to je vetsi slo, jak ojedinely zhulenec za volantem..
Pišta_Hufnágl
11. 05. 2008
První verš a druhý tak trochu opakují totéž. Chtělo by to nějaký detail z postavy hráče a pak to cinkání peněz, aniž by bylo řečeno, že jde o automat :-)
Jinak, ty automaty bych zakázala taky. Je to zvláštní, za travku jsou schopní člověka zavřít a když někdo vychovává závisláky na automatech, tak se nic neděje.
kostrbate haiku a myslim ze to asi haiku neni,
chybi tady poetika-nevychazi ze starych japonskych tradic..
nepotrebujem
06. 05. 2008
Pišta_Hufnágl:ach takhles to myslel, no, to je samozřejmě pravda. Lidi ožebračujou zas jen lidi, stroje jsou jen prostředky.
Narvah: proč, když se to dělo v hospodě?
Pišta_Hufnágl
06. 05. 2008Pišta_Hufnágl
06. 05. 2008
střeva prvokova: když myslíš... :-)
Pišta_Hufnágl: nj, já bych je taky zakázal, jenom to ožebračuje rodiny :-(
střeva prvokova
06. 05. 2008Pišta_Hufnágl
06. 05. 2008
Pišta_Hufnágl: automat v hospodě- skoro všudypřítomná realita...
střeva prvokova: nejde o opilce obecně. Jde o obraz jednoho konkrétního opilého muže, který hraje na "výherním" automatu.