Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se28.5. hráme v Brne
19. 05. 2008
1
11
2159
Autor
Bix
Moja kapela LA VA zabrnká na citlivú strunu návštevníkom Literární čajovny Skleněná louka v Brne na Kounicovej ulici 23.
Priestor je veľmi útulný a kontakt (bez)dotykový. Vrelý. Zahráme prevažne akustické kúsky. Príďte!
Viac info: www.christophory.sk
Vypočujte si LA Vu: www.myspace.com/lava777
11 názorů
Naso: To znie ako velka zmena v zivote...ale moze byt fajn, ked sa veci nahle vykolaja :)
dovod: manzelka a jej uspesny konkurz cez EPSO / termin: neohraniceny, urcite par rockov / vyhody: hadam ten nejaky jayzkovy upgrade (zacal som s franinou), multi-kulti prostredie, super priroda a spoznavanie Beneluxu a pod. / nevyhody: stale prsi a pocasie horsie ako v Londyne / zamestnanie: muz v domacnosti uciacisavarit a popri upratovani a nakupoch dozor nad malou skolackou / volny cas: sem-tam blogy (SME), vela vela citania (konecne) a veci, na ktore doma nebol cas... V kocke. :-)
Ahoj Bix,
ja som dostal aj ine pozvanky od teba - na koncert - ale z Bruselu /kde teraz svoje kosti nosím/ je to viac ako na skok...
papouch: Bolo to včera, mám tu zlý dátum, ach jaj...No, nabudúce Ti dám určite vedieť.