Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKRÁSNÁ SLOVENŠTINA
24. 06. 2008
9
14
6951
Autor
moorgaan
..já som vel´mi rada, že mi manžela
vybrali rodičia
lebo pri pomyšlení, že som si takého
KOKOTA
našla sama,
BY MA JEBLO !!!
14 názorů
Ruppert von Trautenberg
13. 07. 2008
Haber- TAK TED SJEM SE KRASNE OD SRDCE ZASMAL.. !
"bazmek/g/ " je taky jedno z tech slovenskych slovicek co me prijdou uplne kouzelna.-))
Jarmila_Maršálová
25. 06. 2008
bazmeg - určite nebudeš vedieť, čo je to bazmeg - takže bazmeg je veľmi veľmi veľmi neslušné slovo:))) - (ak vieš, čo je bazmeg, ta bazmeg ani radšej nevysvetľujem:)))
tak ja som z bazmegsity a tam aj malé deti hovoria bazmeg (:))), tam všetci hovoria bazmeg, pomaly ani neviem, kto tam bazmeg nehovorí a normálne v rozhovore, príklad: Ta idem bazmeg do obchodu a bazmeg, čo nevidím, bazmeg mali zatvorené:))) - takže ten bazmeg nespĺňa žiadnu funkciu vetnú - významovú, proste bazmeg tam je a hotovo:)))
Jarmila Moosová Kuřitková
24. 06. 2008
No, kokota máme i v češtině (ač Slováci toto slovo vnímají ve dvou významech, my jen v tom slušnějším - i když při jeho používání myslíme na ten druhý, takže je to sporné) a že mě z něčeho jebne je vcelku standardní český obrat, navíc jebat má stejný význam v obou jazycích.
Takže celkově mi to nezní o nic něžněji, než kdyby to řekla Češka, a pokud ano, tak proto, že slovenština je intonačně příjemnější, zpěvnější.
oni snad ani zadne vulgarni slovo nemaji..nebo aspon nam cechum tak vulgarne nezneji...-))))