Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Allmighty buldoček

30. 06. 2008
2
10
167

dlhoočakávané pokračovanie kurzu podnikania

Kardinál: ...bude sa hrať nástrojom s rukoväťou podobnou ako má tenisová raketa. Nadstavcom bude vidlica s dvomi hrotmi vzdialenými od seba päť až desať centimetrov. Na nich budú pripevnené dlhé široké pásky s lepkavým povrchom, ktorými sa bude chytať primerane veľká lopta. (Priľne na ne ako riť na šerbeľ a tak podobne.) S lepkavosťou a tuhosťou pások bude potrebné experimentovať (podobne s počtom hráčov a organizáciou hry, je možné, že to skončí ako taká freestyle blbinka). Pri dostatočne prudkom pohybe sa lopta odlepí, pri bičovitom pohybe ju bude možné poslať napríklad smerom k zemi a potom pohybom iným smerom znovu zachytiť. Táto flexibilita zaručí luxusný pôžitok z pohybu. Pripomína vám to Lakros? To je v poriadku. To má patentované maximálne nejaký indián... Doktor Krup?

Dr. Krup:
Postarám sa o to...

10 názorů

Tak potom to je v poriadku:) Myslim, ze si z toho textu vydoloval viac, nez som mohol dufat.

Oprava: (V tejto vete chybali 4 slova. Uvadzam opravenu): Akakolvek forma organizacie, ktora sa pridrza tohto principu (sportova, politicka, religiozna...) (a tym padom aj s tym suvisiace manualy a programy) sa mi hnusi. Musim prestat pisat kritiky ozraly, lebo ked na to potom pozeram za triezva zistujem ze aj ja sam by som niektore veci vnimal odlisne nez ako su myslene. (Vyznieva s toho ze vsetky organizacie musia byt nevyhnutne v jadre zle, ale ja som sa pokusal hovorit len o principe zamerne ovladanej a manipulovanej organizovanosti. O situacii v ktorej sa organizovanost stava totemom a organizaciach, ktore su tymto principom posadnute. Nemal som samozrejme na mysli humanitarne organizacie, charity a dokonca ani vsetky nabozenske institucie. {Sam citim k nektorym silnu inklinaciu} Absencia 4 slov dala vete uplne iny zmysel) Musim si davat na to pozor aby som si nabuduce nesral do huby. To Ceawling Chaos: Ja som netvrdil ze to je o komunizme...

F. of the void... no vidis, prave o komunizme to nemalo byt... nu, kazdemu to moze pripomenut nejaky iny politicky rezim, zalezi na tom, kde citi tu usilovnu organizaciu

network-manager + network-manager-gnome by to mali riesit

To je houby drámo...

Renas
30. 06. 2008
Dát tip
fakt mi to pripomenulo lakros az na tie lepkave pasiky

Jedna sa tu o nejaku tajnu sifru? Nechapem o co tu frci Pises kafkovskm jazykom (s nemoznostou nesnovej interpretacie?), alebo je to len haluz narazajuca na tie tisice podivnych hier, ktory vsetci (VEDOME, CI NEVEDOME) v iluzii skutocnosti hrame? Alebo nieco uplne ine? Pripada mi to ako manual na projekt zveladovania politickej uvedomelosti sportom, podpisany masineriou politickych perverzit, (ktorymi nas dlhe roky krmili zombie komunistickeho blahobytu). Akakolvek forma organizacie (sportova, politicka, religiozna...) (a tym padom aj s tym suvisiace manualy a programy) sa mi hnusi. Zorganizujme radost! Zorganizujme smiech! CO TI JEBE? Happiness can not be organized! Vysvetlis?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru