Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO jeskyních (+ 1 z 3 + 1 o smrti, životě, světlu a temnotě)
30. 06. 2008
5
25
3571
Autor
Milly
nebát se být v jeskyni
ve své jeskyni
porozhlédnout se
a zjistit,
jak je rozlehlá
nekonečně
otvírající se
do zelených plání
zalitých
slunečním svitem
a tajuplných lesů
skrývajích v sobě
největší rozkoše
noci
nejsou chladné
to jen my
mrzneme
u ústí
svých jeskyní
a zdráháme se
vstoupit dovnitř
bojíme se
zemřít v bolestech
a znovu se narodit
slzami omýt svou duši
zmazanou od bahna
černých propastí
zlehka se dotknout
poslepu
konečky prstů
vrhnout se k sobě
a objímat se
nekonečně
prostoupeni přítomností
a naším vnitřním světlem
nalézt domov
být
jen být
ve své jeskyni
porozhlédnout se
a zjistit,
jak je rozlehlá
nekonečně
otvírající se
do zelených plání
zalitých
slunečním svitem
a tajuplných lesů
skrývajích v sobě
největší rozkoše
noci
nejsou chladné
to jen my
mrzneme
u ústí
svých jeskyní
a zdráháme se
vstoupit dovnitř
bojíme se
zemřít v bolestech
a znovu se narodit
slzami omýt svou duši
zmazanou od bahna
černých propastí
zlehka se dotknout
poslepu
konečky prstů
vrhnout se k sobě
a objímat se
nekonečně
prostoupeni přítomností
a naším vnitřním světlem
nalézt domov
být
jen být
25 názorů
řeknihůhůhůsemtojárazdvatři
07. 07. 2008
A promiň, pletu si melouny s řízkama- to jsem to dopracovala... :-o :-D
Hmm, zajímavý.. Dobře.
povídku o pokoji a židli? nějak jsem tě nepochopil,...
čemu, jsem katolík, a budeš-li o to stát, řeknu i více
tak čemu? :o)
(schválně.. Mno, když máš tu pěknou povídku o pokoji a židli..- seš to Ty, že jo.. .-))
ona , soudě podle tvých básní, má stejnej nebo podobnej pohled na život
typuju správně, když řeknu, že věříš v reinkarnaci?
Jak to vypadá, když se cítíš poeticky?? :-)) Víc vtažen do nějaký atmosféry?
Děkuju za informaci.
A dík za typ..- koukám na ni- a docela se mi líbí, jak ta holka píše... .-))
dobrý myšlenky,...
teda celkem hodnotný...
a co se týče stylu, připomíná mi styl jedno písmáckýho autora: sun-shine, tímto ti ji doporučuji.
ale co se týče mě, mám raději, když se to alespoň občas zarýmuje.
v tomhledíle najdu mnoho dobrého, ale necejtim se tak uplně poeticky,...
ale líbí se mi to*
animovaný medvídek Pú
02. 07. 2008
Nechápu: nechápu, proč mý psaní pořád spojuješ s mou redaktorskou prací. Přišla Ti díla, kterým jsem udělila Výběr, natolik průměrná? Četlas je vůbec?
Tyhle Tvoje ironický narážky mi přijdou už fakt zbytečný. Zvlášť v tom kontextu, že jsou opakovaný. Prosím Tě, přestaň s tím už.
Proč tím hůř?
Četla jsem vždycky hodně a jestli máš na mysli vázaný verše, tak ty moc v oblibě nemám. Jinak v básních jsem ležela docela dostkrát už za těch pár let, co jsem na Písmáku... .-)
Ale děkuju za názor. :-)
Holt ze mě asi básník nebude nikdy. :-))
nechápu: Ještě, že Ti nerozumim.... :-))
Fakt nikoho nenutim mě číst. Tak mi nemusíte nikdo psát, že se vám to nelíbí.
K čemu Tě chci vyprovokovat? Nevím, nejsem si ani jistý, že Tě chci provokovat, je to jen jedno možné vysvětlení, jedna nit vedoucí časem, možná tím provokuju sám sebe, mít v něčem jasno znamená prosté ignorování ostatních možností. :)
Kur......, tady nejde o akci. .-) Která má navíc v češtině jinej název. :-))
Jde o to, že jsem napsala něco o smrti a o životě a druhej den jsem se dozvěděla o akci o smrti a o životě, na kterou jsem původně sama zvala, leč pak mi z paměti vypadla.
O to jsem se chtěla podělit.
Nemusíš nic vyhledávat. Stačí se mě zeptat. :o))
A k čemu, že mě chceš vyprovokovat? .-)
Což nezmění mnoho na mém pocitu, že je to deníčkový zápis. Máš pravdu, kdybych to nechtěl číst, tak nemusím, leč jsem starý šmírák, takže Tvé cancy čtu s chutí. :)
Možná problém vidím v tom, že se s námi nedělíš o zajímavé akce, ale o Tvé pocity z nich. Kurz "Zemři před tím, než zemřeš" zní velmi zajímavě, leč o co jde si budu muset vygůglit, zde od Tebe mám jen střípky toho, co se dělo, a volnými verši sdělené pocity - a to je deníčkový zápis, ne dělení se o zajímavou akci.
A štvát Tě není mým záměrem... A možná kecám, třeba Tě štvát chci, třeba Tě chci k něčemu vyprovokovat... :)
Neroušku, možná je to zakopanej poklad... .-) Těšilo mě.
Jiříku, mě neštvi. Deníček je pro soukromou potřebu. Přihodilo se mi něco, o co jsem se chtěla podělit. Jestli nechceš, nemusíš to číst.
Píšu sem jen to, co mi přijde za hodný podělení se s případnými čtenáři.
Pěkná filosofická báseň? Nevím, snad... Ale určitě list vytržený z deníčku, zvláště v kombinaci s prologem. Jak by vypadal Písmák, kdyby ho každý používal coby deník? Ale proč se ptám, to už je víceméně vidět dnes, stačí to jen trochu přifouknout...