Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTiché rozmluvy
Autor
Tadeáška
Víš, Smrt, to jsou i mrtvá přání i mrtvé touhy i smutná zklamání a to ostatní, děti, lidi, kamarádi. Oni za nic nemohli. Odpusť, boj s myslí je zlý, nebo já... proč nemohla umřít místo těch.
Mé srdce hoří, má duše pláče, mé tělo nezná svět, mé myšlenky se rodí v novém světě bez stáří a krutosti těch předešlých let. Počíná nová epocha světa a dál se uvidí. Miluji tě a budu navždy. Dík.
Naše cesta nezávisí na kometách. Život? ... cynik.
Má ústa hledají rosu, můj dech se zmítá v nekonečnu, jsme obětí svých vlastních snů a přání, utíkáme před neuniknutelným, abychom se skryli na pláni bez úkrytu, za sebe sama, za sebou sebe, vlastní život a řítíme se do sebou nastražených pastí, láska jsou slzy, to je cesta ke kometám a ne komet k srdci.
Sny jsou... ale co?
Přilétla kometa a mně se zdálo, že to sám Měsíc dává sbohem nebi, zarytý do paměti, zvolna že možná se vytratí dřív, než přijde ráno a s ním jeho sestra oděná v zářící šat ... Slunce.
Malá chvíle, kometa prolétla a svým ohonem zabila všechny hvězdy a v té době, jindy básník, říká někdo "to je život", ne, to je jaro, život jako já a ty.
Odpusť mi lásko, mé hloupé chyby, dnes je den kdy žiji. Den pro tebe a pro mne. Má smutná tvář se odráží v tvých očích tak jasně, že se měsíc nad městem ukryl do mraků ...stydí se.
Mé tělo je jen málo živé, má mysl je plná lásky a mé srdce plné vášní. Váhy se sklánějí hned sem, hned tam a každý je sám, žijeme dál, smích, slzy nás provázejí jako ten kalný pohled mrtvých hvězd.
jaro 1997