Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePodzimní
19. 10. 2008
3
9
1154
Autor
Mioneo
*
Pokroucené větve dubu,
ruce držící oranžový baldachýn,
list na zem upustily
*
9 názorů
desatero by fakt stacilo... tak aby bylo kazdemu jasno co asi haiku muze byt a co ne..
moorgaan: Z čeho se pose*em? :) Z mých kritik nebo z jejich děl?
Já se obávám, že i kdybych to udělal, že by stejně moc neubylo lidí, kteří se snaží psát haiku, i když si o něm zjistí naprosté minimum informací. Já jsem to měl v plánu, ale při mém puntičkářství a nevytvrvalosti to nebude hnedka. Zase nechci vydávat nějaký desatero, které bych musel do půl roku zásadněji revidovat. A navíc si myslím, že aby to k něčemu bylo, tak to musí být trochu rozsáhlejší než desatero. Snad se k tomu zase někdy vrátím, ale kdy a zda to udělám je zatím ve hvězdách. Zatím na to shromažduji články, aby to nebylo, o tom co si myslí Zvrhlík, ale o tom, co si myslí většina haijinů a znalců. Aby to bylo pořádně podložený a neviselo to ve vzduchu.
Zvrhliku..chtelo by to si tady ujasnit aspon ta nejelemntarnejsi pravidla.. co je teda haiku..zkus dat do maleho desatera kdy to haiku muze byt..napr..5-7-5, presah,kontrast,...jinak se z toho tady poserem..
tohle prece neni haiku..
Úvod do haiku najdeš zde:
www.haiku.bloguje.cz
na haiku je to moc ukecané
haiku je spíš dvoudílné než třídílné
oranžový baldachýn?