Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdy pravda něco znamená?
27. 07. 2001
2
2
1698
Autor
Čmelák
Aby poznaná pravda skutečně něco znamenala,
je třeba nejméně dvou lidí. Jednoho, který ji najde a vysloví - a druhého, který ji chce slyšet.
Jan Rosa alias František Janč
2 názory
Wopi: ...... až budeš mít třeba přítelky ni 1000 km daleko a ona bude chtít Tvé opřání vyslyšet .. stejně to v daný okamžik nic neřeší:-)))))))))) ....
No, nic to neriesi, ale je to zaklad.....
Pretoze bez toho aby niekto chcel a mal chut slyset pravdu sa dalej
nepohnete ;) Nemoze niekto pocut pravdu kto ju pocut nechce a je "hluchy" ... taky clovek nieje otvoreny a jedinu pravdu ktoru chce pocut je ta jeho....takze chcenie ci nechcenie je viac nez dolezite...
Aby sex skutečně něco znamenal, je třeba nejméně dvou lidí. Jednoho, který vysloví žádost, a druhé, která ji chce vyslyšet.
:-)))))))))))))))))))
Sorry....
Ano. Citát platí i pro lásku. Pokud doopravdy milujeme - je pro nás láska vším - je to pro nás pravda, která nemůže být větší.
A přesto neznamená vůbec nic, pokud ten koho milujeme "nechce slyšet" nás a sám miluje někoho jiného.
Díky za názory.